شایعه: روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا ناامیدکننده خواهد بود - تکفارس 
شایعه: روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا ناامیدکننده خواهد بود - تکفارس 
شایعه: روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا ناامیدکننده خواهد بود - تکفارس 

شایعه: روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا ناامیدکننده خواهد بود

افشین نوری
۵ دی ۱۴۰۱ - 09:28
گلکسی S23 اولترا

سامسونگ قرار است به‌زودی گوشی گلکسی S23 اولترا را معرفی کند و حالا اطلاغاتی درباره روشنایی نمایشگر این گوشی فاش شده است.

شایعات قبلی گفته بودند که روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا ممکن است به ۲۲۰۰ نیت افزایش یابد اما طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده است روشنایی نمایشگر این گوشی نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد کرد و مثل گلکسی S22 اولترا خواهد بود‌.

این اطلاعات را یک افشاگر به نام Ahmed Qwaider منتشر کرده و گفته است که ماکزیمم روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا مثل مدل سال گذشته ۱۷۵۰ نیت خواهد بود. البته این کاربر گفته است که سامسونگ با استفاده از ترفندهای نرم‌افزاری سعی خواهد کرد این روشنایی را در محیط‌های بیرون از منزل که نور آفتاب وجود دارد افزایش دهد.‌ Qwaider گفته است که گلکسی S23 اولترا در زسر نور خورشید رنگ‌های واضحی را نمایش خواهد داد.

سامسونگ همچنین ممکن است برای افزایش روشنایی نمایشگر این گوشی از چند سنسور در زیر نمایشگر آن استفاده کند تا تشخیص دهد چه زمانی باید روشنایی صفحه را افزایش دهند. البته این کار ممکن است باعث کاهش عمر نمایشگر و داغ کردن آن و در نتیجه افزایش مصرف باتری شود.

بنابراین اگر اطلاعات امروز صحت داشته باشد، روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا کمتر از روشنایی صفحه‌‌نمایش آیفون ۱۴ پرو مکس با روشنایی ۲۰۰۰ نیت خواهد بود‌. البته بنچمارک DisplayMate گفته است که روشنایی آیفون ۱۴ پرو مکس تا ۲۳۰۰ نیت نیز می‌‌تواند برسد.‌

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسوگ گوشی پرچمدار خود را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید