تست سرعت گلکسی S23 اولترا در برابر آیفون ۱۴ پرو مکس [تماشا کنید] - تکفارس 
تست سرعت گلکسی S23 اولترا در برابر آیفون ۱۴ پرو مکس [تماشا کنید] - تکفارس 

تست سرعت گلکسی S23 اولترا در برابر آیفون ۱۴ پرو مکس [تماشا کنید]

افشین نوری
۷ اسفند ۱۴۰۱ - 17:15
گلکسی S23 اولترا

سامسونگ به‌تازگی گوشی گلکسی S23 اولترا را با مشخصات بسیار خوب معرفی کرد و این گوشی رقیب جدی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل خواهد بود. سامسونگ در ساخت گلکسی S23 اولترا از بدنه‌ی آلومینیومی مقاوم استفاده کرده و این گوشی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

پرچمدار جدید سامسونگ استاندارد IP68 را نیز دریافت کرده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این موضوع با توجه به پشتیبانی قدرتمند سامسونگ از گوشی‌های خود باعث خواهد شد تا شما حداقل تا ۳ سال نیازی به خرید گوشی جدید نداشته باشید.

در حال حاضر هر دو گوشی گلکسی S23 اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس جزو بهترین گوشی‌های بازار هستند و خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که رقابت آن‌ دو چگونه خواهد بود. سامسونگ یرای محافظت از پنل جلویی و پشتی گلکسی S23 اولترا از پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاده کرده است. این پوشش دارای فناوری بسیار پیشرفته‌ای است و می‌تواند در مواقعی که گوشی از ارتفاع‌‌های بلندتری سقوط می‌کند از آن محافظت کند.

حالا کانال PhoneBuff ویدیویی از رقابت گلکسی S23 اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس در تست سرعت منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. این تست‌ به کمک یک ربات انجام شده است. 

لازم به ذکر است که در طول سه سال گذشته تاکنون هیچ‌ گوشی آیفونی در تست سرعت PhoneBuff شکست نخورده است. با این حال، گلکسی S23 اولترا توانسته آیفون ۱۴ پرو مکس را در این تست شکست دهد. شما در ویدیوی فوق می‌توانید رقابت این دو گوشی پرچمدار را مشاهده کنید. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید