ببینید: مقایسه نمونه تصاویر دوربین سلفی گلکسی S23 اولترا با پیکسل ۷ پرو - تکفارس 
ببینید: مقایسه نمونه تصاویر دوربین سلفی گلکسی S23 اولترا با پیکسل ۷ پرو - تکفارس 

ببینید: مقایسه نمونه تصاویر دوربین سلفی گلکسی S23 اولترا با پیکسل ۷ پرو

افشین نوری
۴ بهمن ۱۴۰۱ - 14:01
گلکسی S23 اولترا

در حالیکه چند هفته تا زمان معرفی گلکسی S23 اولترا باقی مانده است امروز تصاویر ثبت شده با دوربین آن منتشر شده که آن را با تصاویر دوربین سلفی پیکسل ۷ پرو مقایسه کرده است.

این تصاویر را یک کاربر به نام Edwards Urbina منتشر کرده است و نشان می‌دهد که دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکلسی عملکرد بسیار خوبی در ثبت تصاویر با جزییات بیشتر خواهد داشت. پیکسل ۷ پرو یکی از بهترین گوشی‌های بازار در زمینه عکاسی سلفی است اما حالا می‌بینیم که در برابر گلکسی S23 اولترا حرفی برای گفتن ندارد. ‌

همانطور که می‌بینید این گوشی سامسونگ توانسته تصاویری با جزییات بسیار بالا ثبت کند (سمت راست) و رنگ پوست کاربر را کاملا طبیعی ثبت کرده است. همچنین جزییات صورت او مثل چروک‌ها به‌خوبی ثبت شده‌اند.

در دو تصویر آخر نیز می‌توانید ببینید که دوربین سلفی گلکسی S23 اولترا واقعا همه جزییات موی کاربر را ثبت کرده است (سمت راست) و همه چیز کاملا طبیعی به نظر می‌رسد‌.

پیکسل ۷ پرو با دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی خود اخیرا توانسته بود در بنچمارک DXOMARK امتیاز ۱۴۲ را کسب کند و در رده پنجم قرار بگیرد. گوشی گلکسی S22 نیز امتیاز ۱۳۵ را کسب کرده بود که امتیاز چندان خوبی نبود. اما گوشی گلکسی S20 اولترا از نظر DXOMARK بهترین دوربین سلفی را در بین گوشی‌های سامسونگ دارد .

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ گوشی گلکسی S23 اولترا را با چه مشخصاتی در بخش دوربین معرفی خواهد کرد.

منبع: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید