تائید شد: هوش مصنوعی Xbox در راه است - تکفارس 
تائید شد: هوش مصنوعی Xbox در راه است - تکفارس 
تائید شد: هوش مصنوعی Xbox در راه است - تکفارس 

تائید شد: هوش مصنوعی Xbox در راه است

فرزاد اسرافیلی
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - 12:41
هوش مصنوعی Xbox

به گزارش پایگاه خبری The Verge شرکت مایکروسافت در حال حاضر روی چت‌بات هوش مصنوعی Xbox کار می‌کند تا در بخش پشتیبانی از آن استفاده کند.

طبق گزارشات، مایکروسافت قصد دارد قابلیت‌های مجهز به هوش مصنوعی را به پلتفرم و بخش خدمات ایکس باکس اضافه کند این خبر که به تازگی از سوی پایگاه خبری The Verge منتشر شده است نشان می‌دهد چت‌بات مجهز به هوش مصنوعی به زودی قادر خواهد بود در بخش پشتیبانی ایکس باکس به درخواست‌ها پاسخ دهد.

چت‌بات هوش مصنوعی ایکس باکس با نام Xbox Support Virtual Agent می‌تواند در حین پاسخ به پرسش‌ها قابلیت‌های مختلفی از خود بروز دهد. به گزارش The Verge این چت‌بات به اسناد پشتیبانی شرکت متصل خواهد بود و در بخش پشتیبانی به سوالات کاربران پاسخ خواهد داد. این چت‌بات می‌تواند حتی در برخی موراد به پردازش بازپرداخت‌های خاص خواهد پرداخت.

خود شرکت مایکروسافت وجود چت بات مذکور را تایید کرده است. هاییان ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی بازی در ایکس‌باکس، در مصاحبه با The Verge اعلام کرد که چت‌بات هوش مصنوعی که Xbox Support Virtual Agent نام دارد در مرحله آزمایشی قرار دارد و می‌تواند به صورت متن یا صوت به موضوعات پشتیبانی ایکس باکس رسیدگی کند. همچنین گیمرهای ایکس باکس می‌توانند با مطرح کردن سوالات خود در صفحات بخش پشتیبانی از طریق آن به پاسخ دست یابند.

بنا به گزارشات چت‌بات هوش مصنوعی Xbox برای پاسخ دادن به سوالات در پشتیبانی سرور اشتراکی بازی Minecraft Realms در حال آموزش و آزمایش است. این احتمال وجود دارد که در آینده این چت‌بات بتواند تمام درخواست‌های پشتیبانی را برای کاربران ایکس باکس پاسخ دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید