مشخصات کامل گلکسی S23 پلاس فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل گلکسی S23 پلاس فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل گلکسی S23 پلاس فاش شد

افشین نوری
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - 15:51
مشخصات کامل گلکسی S23 پلاس فاش شد - تکفارس 

در حالیکه هنوز چند ماه تا زمان معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده است امروز مشخصات کامل گلکسی S23 پلاس فاش شده است که دید بسیار خوبی درباره قابلیت‌های این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد. 

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است گلکسی S23 پلاس مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. 

از طرفی، تراشه این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود که کوالکام به‌تازگی آن را معرفی کرده و یک تراشه بسیار پیشرفته و قدرتمند است‌. در کنار این تراشه از ۸ گیگابایت رم پایه و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. انتظتر می‌رود رو و حافظه این گوشی به‌ترتیب از نوع LPDDR5X و UFS 4.0 باشند. 

اما در رابطه با مشخصات دوربین گلکسی S23 پلاس باید بگویبم که طبق اطلاعات امروز، این گوشی مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود و برای دوربین سلفی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. 

ضمنا این‌ گوشی قادر به ضبط ویدیوهای ۸K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه خواهد بود و در بخش نرم‌افزار سیستم‌ عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری One UI 5 اجرا خواهد کرد. 

هچنین باتری گلکسی S23 پلاس دارای ظرفیتی برابر ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که با سرعت ۲۵ وات شارژ خواهد شد. سایر قابلیت‌های این‌ گوشی شامل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای، شارژ بی‌سیم و اسپیکرهای استریو خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات احتمالی  گلکسی S23 پلاس چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید