سامسونگ هنوز قیمت سری گلکسی S23 را مشخص نکرده است - تکفارس 
سامسونگ هنوز قیمت سری گلکسی S23 را مشخص نکرده است - تکفارس 

سامسونگ هنوز قیمت سری گلکسی S23 را مشخص نکرده است

مهدی حلوائی
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 09:29
گلکسی S23

بر اساس گزارش افشاگری به نام TheGalox، سامسونگ هنوز قیمت سری گلکسی S23 را مشخص نکرده و از این رو تاریخ عرضه‌‌ی این گوشی‌ها نیز تعیین نشده است. با این وجود، گفته می‌شود که گوشی‌های نسل جدید سامسونگ در اواسط یا اواخر ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شوند.

مطالب مرتبط:

بدون شک سامسونگ برای تعیین قیمت سری گلکسی S23 کار دشواری خواهد داشت چرا که در حال حاضر رقابت شدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند وجود داشته و برای مثال، اپل نسخه‌ی پایه‌ی آیفون ۱۴ را با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار داده است. از این رو انتظار می‌رود که سامسونگ نیز نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S23 را با قیمتی مشابه به بازار عرضه کند.

TheGalox پیش‌بینی کرده که نسخه‌های پلاس و اولترای گلکسی S23 به ترتیب با قیمت ۸۹۹ و ۱،۱۹۹ روانه‌ی بازار خواهند شد اما این پیش‌بینی بیش از حد خوش‌بینانه است چرا که در این صورت، سامسونگ گلکسی S23 اولترا را با قیمتی مشابه S22 اولترا و گلکسی S23 پلاس را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از S22 پلاس قیمت‌گذاری خواهد کرد که بسیار بعید به‌نظر می‌رسد.

سامسونگ همچنین از سوی رقیب اصلی خود در بازار گوشی‌های اندرویدی یعنی شیائومی نیز تحت فشار است چرا که این شرکت چینی به‌تازگی نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۳ را با قیمت حدودی ۵۷۳ دلار (۳،۹۹۹ یوان) به بازار چین عرضه کرده است. با این وجود، گزارش‌های قبلی به کاهش هزینه‌های تولید سری گلکسی S23 اشاره داشته‌اند و احتمالاً این گوشی‌ها با قیمت معقول‌تری نسبت به هر سال در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید