تیک تاک به‌زودی دلیل پیشنهاد شدن ویدیوهای خاص را به شما توضیح خواهد داد - تکفارس 
تیک تاک به‌زودی دلیل پیشنهاد شدن ویدیوهای خاص را به شما توضیح خواهد داد - تکفارس 
تیک تاک به‌زودی دلیل پیشنهاد شدن ویدیوهای خاص را به شما توضیح خواهد داد - تکفارس 

تیک تاک به‌زودی دلیل پیشنهاد شدن ویدیوهای خاص را به شما توضیح خواهد داد

افشین نوری
۱ دی ۱۴۰۱ - 12:40
تیک تاک

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که تیک تاک ویدیوهای خود را بر چه اساسی به شما پیشنهاد می‌کند. برای دانستن پاسخ این سوال باید کمی منتظر بمانید چراکه تیک تاک می‌خواهد قابلیت جدیدی معرفی کند که پاسخ این سوال را به شما خواهد داد.

این قابلیت ظاهرا در حال گذارندن مراحل تست خود است و ظرف چند هفته آینده عرضه‌ خواهد شد. این قابلیت در قسمت For You ارائه‌ خواهد شد و یک دکمه به نام Why this video به آن اختصاص خواهد داشت. شما با کلیک کردن روی آن خواهید توانست دلیل پیشنهاد شدن ویدیوهای موجود در پنل مذکور را مشاهده کنید. 

بنابراین، این قابلیت ممکن است به شما بگوید که یک ویدیو را براساس اینترکشن‌های قبلی شما پیشنهاد کرده است و این اینترکشن‌ها شامل لایک‌ها، کامنت‌ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده خواهند بود. همچنین این قابلیت ممکن است به شما به بگوید که ویدیوی پیشنهادی را به خاطر آپلود شدن آن توسط یکی از فالووینگ‌های شما، به شما نمایش داده است. 

یکی دیگر از دلایل پیشنهاد ویدیو برای شما ممکن است محبوبیت آن در منطقه شما باشد و‌در نتیجه به‌طور اتوماتیک در معرض دید شما قرار خواهد گرفت و همه این موارد با توضیحات کامل به شما گفته خواهد شد. 

تیک تاک گفته است که این قابلیت را در جهت شفافیت معرفی می‌کند و کاربران حق دارند که بدانند که چرا ویدیوهای خاصی به آن‌ها پیشنهاد داده می‌شود. تیک تاک اخیرا با انتقادات زیادی از سوی مقامات آمریکایی مواجه شده است و این شرکت قصد دارد که با ارائه چنین قابلیت‌هایی خودش را از زیر فشار دربیاورد. 

اخیرا کنگره آمریکا طرحی را پیشنهاد کرده است که در صورت تصویب، مانع از فعالیت تیک تاک در داخل خاک آمریکا خواهد شد و در حال حاضر بسیاری از سازمان‌های دولتی آمریکا حق استفاده از این برنامه را ندارند‌.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تیک تاک برای کاهش این فشارها چه اقداماتی انجام خواهد داد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید