تیک‌تاک قابلیت TikTok Notes را برای رقابت با اینستاگرام ارائه می‌کند - تکفارس 
تیک‌تاک قابلیت TikTok Notes را برای رقابت با اینستاگرام ارائه می‌کند - تکفارس 
تیک‌تاک قابلیت TikTok Notes را برای رقابت با اینستاگرام ارائه می‌کند - تکفارس 

تیک‌تاک قابلیت TikTok Notes را برای رقابت با اینستاگرام ارائه می‌کند

افشین نوری
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - 11:43
TikTok Notes

تیک‌تاک اعلام کرده است که قابلیت TikTok Notes را به‌زودی عرضه می‌کند. این قابلیت ممکن است به رقیب جدی اینستاگرام تبدیل شود.

به گفته تیک‌تاک، قابلیت TikTok Notes امکان اشتراک‌گذاری عکس را به‌همراه توضیحات متنی فراهم خواهد کرد و همه کاربران به آن دسترسی خواهند داشت.

اخیرا هم طبق کدهایی که در تیک‌تاک کشف شده بود به نظر می‌رسید که قابلیتی به نام TikTok Photos در حال توسعه است.

تیک تاک همچنین به تازگی قابلیت پست‌های متنی را ارائه کرده است که تجربه ‌ی شبیه به توییتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت به خالقان محتوا اجازه می‌دهد تا محتواهای خود را به روشی متفاوت‌تر به اشتراک بگذارند. این قابلیت از امروز قابل دسترس است.

شما در تیک تاک با رفتن به صفحه دوربین می‌توانید از بین سه گزینه عکس، ویدیو و متن، گزینه آخر را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی این گزینه، به صفحه ایجاد متن هدایت خواهید شد و می‌توانید در آنجا محتوای خود را تایپ کنید. هرچند دسترسی به این گزینه، به اندازه توییت کردن در توییتر سریع نیست، اما مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

کاربران همچنین می‌توانند پست متنی خود را با ضمیمه کردن صدا، تگ کردن مکان و فعال کردن نظرات سفارشی‌سازی کنند که در مقایسه با توییت‌های منتشرشده در توییتر غنی‌تر خواهند بود.

کاربران تیک تاک همچنین می‌توانید پیش‌نویس‌‌های متنی خود را ذخیره کرده و آن‌ها را به همراه سایر پست‌های منتشرنشده برای انجام ویرایش بعدی ذخیره کنند.در هر حال، باید ببینیم این قابلیت تا چه حد خواهد توانست رضایت کاربران را جلب کند.

گفتنی است اینستاگرام نیز قصد دارد قابلیت جدیدی به نام Blend معرفی کند که آن را به رقیب جدی تیک تاک تبدیل خواهد کرد.

قابلیت Blend قرار است ریلزهای شخصی‌سازی شده برای شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان ایجاد کند. این قابلیت همچنین ریلزهایی را براساس سابقه قبلی کاربر به او پیشنهاد خواهد کرد.

از طرف دیگر، اگر دوست خود را به تماشای یک Blend دعوت کنید، یک فید شخصی از ریلزهای سفارشی با علایق مشترک برای شما و دوست‌تان تولید خواهد شد.

اینستاگرام اخیرا با انتشار جدیدترین بروزرسانی خود قابلیت ویرایش پیام دایرکت برای کاربران این شبکه اجتماعی محبوب فعال کرد.

از سال ۲۰۱۳ پس از اضافه شدن ویژگی ارسال پیام دایرکت به اینستاگرام، قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده وجود نداشته است. اما شرکت متا به‌تازگی با انتشار بروزرسانی جدید برای برنامه اینستاگرام در نهایت امکان ویرایش پیام‌های ارسالی را فراهم کرد. شما فقط ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا تغییراتی را اعمال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید