اینستاگرام با قابلیت Blend به رقابت تیک تاک می‌رود - تکفارس 
اینستاگرام با قابلیت Blend به رقابت تیک تاک می‌رود - تکفارس 
اینستاگرام با قابلیت Blend به رقابت تیک تاک می‌رود - تکفارس 

اینستاگرام با قابلیت Blend به رقابت تیک تاک می‌رود

افشین نوری
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - 18:55
اینستاگرام Blend

اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی به نام Blend معرفی کند که آن را به رقیب جدی تیک تاک تبدیل خواهد کرد.

قابلیت Blend قرارر ایت ریلزهای شخصی‌سازی شده برای شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان ایجاد کند. این قابلیت همچنین ریلزهایی را براساس سابقه قبلی کاربر به او پیشنهاد خواهد کرد.

از طرف دیگر، اگر دوست خود را به تماشای یک Blend دعوت کنید، یک فید شخصی از ریلزهای سفارشی با علایق مشترک برای شما و دوست‌تان تولید خواهد شد.

گفتنی است تیک‌تاک هم طبق کد‌های مخفی کشف شده احتمالا در حال توسعه برنامه مستقل اشتراک‌گذاری عکس است.

برنامه تیک‌تاک قهرمان فعلی ویدیوهای کوتاه به نظر در حال امتحان کردن مسیری جدید یعنی به اشتراک‌گذاری عکس است. یک پژوهشگر فناوری که تیک‌تاک را بررسی می‌کند، یک کد مخفی در آپدیت جدید این برنامه کشف کرده است که اشاره به یک برنامه جدید به نام TikTok Photos دارد.

کد کشف شده اشاره به یک برنامه با طراحی رنگ و ظاهر مشابه تیک‌تاک دارد. این برنامه ممکن است یک بهبود برای محدودیت‌های برنامه فعلی باشد که کاربران باید عکس‌ها را  با حالتی مشابه اسلاید‌شو منتشر کنند. برنامه TikTok Photos یک برنامه اختصاصی اشتراک‌گذاری عکس است که یک تجربه کاربر‌پسند‌تر و بهبود‌ یافته را ارائه می‌دهد.

اینستاگرام اخیرا با انتشار جدیدترین بروزرسانی خود قابلیت ویرایش پیام دایرکت برای کاربران این شبکه اجتماعی محبوب فعال کرد.

از سال ۲۰۱۳ پس از اضافه شدن ویژگی ارسال پیام دایرکت به اینستاگرام، قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده وجود نداشته است. اما شرکت متا به‌تازگی با انتشار بروزرسانی جدید برای برنامه اینستاگرام در نهایت امکان ویرایش پیام‌های ارسالی را فراهم کرد. شما فقط ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا تغییراتی را اعمال کنید.

اینستاگرام همچنین به تمامی کاربران امکان داده است که نشانگر خوانده‌شدن پیام را غیرفعال کنند. متا دائماً در اینستاگرام تغییراتی اعمال می‌کند. در ماه ژانویه، بروزرسانی اخیر اینستاگرام کاربران را قادر ساخت بخشی از پروفایل خود را فقط برای افرادی که انتخاب می‌کنند در معرض دید قرار دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید