تیک‌تاک با قابلیت جدید TikTok Photos به رقابت اینستاگرام می‌رود - تکفارس 
تیک‌تاک با قابلیت جدید TikTok Photos به رقابت اینستاگرام می‌رود - تکفارس 
تیک‌تاک با قابلیت جدید TikTok Photos به رقابت اینستاگرام می‌رود - تکفارس 

تیک‌تاک با قابلیت جدید TikTok Photos به رقابت اینستاگرام می‌رود

علیرضا بیات
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - 18:21
TikTok Photos

برنامه مشهور تیک‌تاک طبق کد‌های مخفی منتشر شده جدید احتمالا در حال توسعه برنامه مستقل اشتراک‌گذاری عکس است. برنامه تیک‌تاک قهرمان فعلی ویدیوهای کوتاه به نظر در حال امتحان کردن مسیری جدید یعنی به اشتراک‌گذاری عکس است. یک پژوهشگر فناوری که تیک‌تاک را بررسی می‌کند، یک کد مخفی در آپدیت جدید این برنامه کشف کرده است که اشاره به یک برنامه جدید به نام TikTok Photos دارد.

کد کشف شده اشاره به یک برنامه با طراحی رنگ و ظاهر مشابه تیک‌تاک دارد. این برنامه ممکن است یک بهبود برای محدودیت‌های برنامه فعلی باشد که کاربران باید عکس‌ها را  با حالتی مشابه اسلاید‌شو منتشر کنند. برنامه TikTok Photos یک برنامه اختصاصی اشتراک‌گذاری عکس است که یک تجربه کاربر‌پسند‌تر و بهبود‌ یافته را ارائه می‌دهد.

کد منتشر شده همچنین اشاراتی به ویژگی‌های جدیدی دارد که می‌تواند به کاربران کمک کند تا مخاطبان خود را گسترش داده و این فرآیند را تسریع بخشند. یکی از احتمالات این است که یک سیستم برای پیدا کردن افراد با سلایق مشابه که از عکس‌ها لذت می‌برند باشد که ممکن است کاربران را به جوامع گسترده‌تری متصل نماید که بر روی آن عکس‌ها تمرکز دارند. علاوه بر این، یک سیستم اختیاری در کد مشاهده شده، که اجازه همگام‌سازی عکس‌های موجود در تیک‌تاک را به برنامه جدید می‌دهد تا از آپلود مجدد آن بی نیاز باشید.

از نظر ظاهری، شاهد آیکون‌ها با طراحی و رنگ‌های مشابه برنامه تیک‌تاک هستیم که حسی آشنا را به کاربران فعلی منتقل می‌نماید.

هر چند که زمان و محل‌های دسترسی به برنامه جدید هنوز نا‌مشخص است، اما کد منتشر شده نشان می‌دهد این برنامه به زودی برای دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس عرضه خواهد شد. اینکه آیا نسخه تحت وب منتشر خواهد شد یا خیر هنوز در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پتانسیل ورود به اشتراک‌گذاری عکس‌ها یک توسعه جالب برای تیک‌تاک است. اینکه برنامه جدید تیک‌تاک چگونه در صنعت رسانه‌های اجتماعی پذیرفته می‌شود و آیا می‌تواند سلطه اینستاگرام بر این بخش را به چالش بکشد یا خیر جالب خواهد بود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید