نسخه‌ی بهینه تیک تاک برای تاشوها و تبلت‌ها عرضه شد - تکفارس 
نسخه‌ی بهینه تیک تاک برای تاشوها و تبلت‌ها عرضه شد - تکفارس 
نسخه‌ی بهینه تیک تاک برای تاشوها و تبلت‌ها عرضه شد - تکفارس 

نسخه‌ی بهینه تیک تاک برای تاشوها و تبلت‌ها عرضه شد

افشین نوری
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 11:15
تیک تاک

تیک تاک نسخه جدیدی برای سازگاری بهتر با تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو عرضه کرده است. تیک تاک این نسخه را برای ارتقای تجربه کاربری کسانی که از دستگاه‌هایی با نمایشگر بزرگتر استفاده می‌کنند ارائه کرده است.

آپدیت جدید تیک تاک دارای قابلیت‌هایی مثل نوار‌های ناوبری ساده، امکان پشتیبانی از چرخش صفحه و افزایش وضوح ویدیو‌ها است. همه این قابلیت‌ها به‌منظور ارائه فضایی فراگیر برای کاربران دستگاه های تاشو و تبلت‌ها عرضه شده‌اند.

کاربران حالا می‌توانند از برنامه تیک تاک علاوه بر حالت عمودی، در حالت افقی نیز استفاده کنند. نوار‌های ناوبری جدید نیز امکان دسترسی راحت به همه بخش‌ها را فراهم می‌کنند. همچنین وضوح ویدیو‌ها افزایش چشمگیری یافته است.

تیک تاک امیدوار است که نسخه جدید این پلتفرم تجربه کاربران در نمایشگرهای بزرگتر را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد. گفتنی است نیویورک اخیرا تصمیم گرفته است استفاده از تیک تاک را روی دستگاه‌هایی که توسط کارمندان این شهر استفاده می‌شود ممنوع کند. رئیس مرکز امنیت سایبری نیویورک گفته است که تیک تاک یک تهدید امنیتی برای شبکه‌های فنی شهر است.

به این ترتیب کارمندان شهر نیویورک دیگر حق استفاده از اپلیکیشن نیک تاک را روی دستگاه‌ها ندارند و حتی اجازه دسترسی به وب سایت تیک تاک را هم ندارند. ایالت نیویورک قبلا استفاده از تیک تاک را روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرده بود، اما برخی از کارمندان همچنان می‌توانستند از آن برای بازاریابی استفاده کنند.

سخنگوی نیویورک گفته است: «هرچند شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط بین شهروندان عالی هستند، اما ما باید مطمئن شویم که از این پلتفرم‌ها به شیوه امن استفاده می‌شود.»

سیاست‌مداران آمریکا به دنبال تصویب قانونی هستند که می‌تواند منجر به ممنوعیت سراسری تیک تاک شود. آن‌ها نگران انتقال داده‌های شهروندان ایالات متحده به چین هستند، هرچند که بایت دنس مالک تیک تاک این اتهامات را رد کرده است.

ایالت مونتانا آمریکا نیز با تصویب قانونی تبدیل به اولین ایالت این کشور شد که تیک تاک را ممنوع اعلام کرد. تیک تاک از زمان معرفی در سال ۲۰۱۷ تا الان، با احتمال ممنوعیت در آمریکا مواجه بوده است و نگرانی‌های زیادی درباره ارتباط شرکت بایت‌دنس، مالک این پلتفرم، با دولت چین وجود دارد. دولتمردان آمریکایی معتقد هستند که این شرکت داده‌های کاربران را به چین منتقل می‌کند و می‌تواند یک تهدید امنیت ملی برای این کشور باشد. در سال ۲۰۲۰ دونالد ترامپ سعی کرد تا تیک تاک را به‌طور کامل ممنوع کند اما با مخالف دادگاه‌ها مواجه شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید