تیک تاک قابلیت پخش ویدیوهای افقی تمام صفحه را دریافت می کند - تکفارس 
تیک تاک قابلیت پخش ویدیوهای افقی تمام صفحه را دریافت می کند - تکفارس 
تیک تاک قابلیت پخش ویدیوهای افقی تمام صفحه را دریافت می کند - تکفارس 

تیک تاک قابلیت پخش ویدیوهای افقی تمام صفحه را دریافت می کند

مهدی حلوائی
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 17:56
TikTok Notes

تیک تاک سال گذشته اعلام کرد که تعداد کاربران فعال روانه‌ی آن از ۱ میلیارد نفر عبور کرده است اما این موضوع باعث نشده تا شرکت تحت مالکیت بایت‌دنس (ByteDance) از ارائه‌ی قابلیت‌های جدید دست بکشد. تیک تاک حالا قابلیت جدید دیگری را دریافت کرده که امکان تماشای ویدیوها به‌ صورت افقی و تمام صفحه را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

این قابلیت در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایش بوده و تنها برخی از کاربران به آن دسترسی دارند. تیک تاک در مصاحبه با وب‌سایت TechCrunch اعلام کرد که کاربران برای استفاده از قابلیت یادشده باید کلیدی که روی ویدیوهای موجود در فید آن‌‌ها به نمایش در می‌آید را لمس کنند. در حال حاضر خالقان محتوا پس از ضبط ویدیو در حالت افقی باید پیغام “گوشی خود را بچرخانید” را در ابتدای آن قرار دهند اما ویژگی جدید تیک تاک نیاز به این کار را از بین خواهد برد.

قابلیت جدید تیک تاک بار دیگر تلاش این شرکت برای جذب کاربران یوتیوب را نشان می‌دهد. تیک تاک در اوایل سال جاری میلادی نیز مدت زمان ویدیوهای پلتفرم خود را از ۳ دقیقه به ۱۰ دقیقه افزایش داده بود. یکی از گزارش‌های قبلی وب‌سایت TechCrunch نشان می‌دهد که نرخ استفاده از این پلتفرم اشتراک ویدیو در بین کودکان و نوجوانان از اواسط سال ۲۰۲۰ در مقایسه با یوتیوب بیشتر شده است.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید