تیک تاک قابلیت های ویرایشی جدیدی برای خالقان محتوا عرضه کرد - تکفارس 
تیک تاک قابلیت های ویرایشی جدیدی برای خالقان محتوا عرضه کرد - تکفارس 
تیک تاک قابلیت های ویرایشی جدیدی برای خالقان محتوا عرضه کرد - تکفارس 

تیک تاک قابلیت های ویرایشی جدیدی برای خالقان محتوا عرضه کرد

افشین نوری
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 15:39
تیک تاک

تیک تاک به‌عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی دنیا در تلاش است تا کاربران خود را با ارائه قابلیت‌های جدید حفظ کند‌ و حالا یک آپدیت جدید برای آن عرضه شده است.

آپدیت جدید تیک تاک ابزارهای ویرایشی جدیدی را در اختیار خالقان محتوا قرار می‌دهد که آن‌ها با استفاده از این ابزارها می‌توانند محتواهای بهتری را ایجاد کنند. تیک تاک در حال حاضر بیش از ۱.۸ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و احتمالا با این قابلیت‌ها بر تعداد کاربران آن افزوده خواهد شد.

مطالب مرتبط:

این ابزارها به کاربران تیک تاک اجازه خواهند داد تا به قابلیت‌های ویرایش کلیپ مثل اسپلیت، تریم و استک و همچنین قابلیت‌های ویرایش صوتی مختلفی دسترسی داشته باشند‌. امکان اضافه کردن افکت‌های صوتی به ویدیوها نیز وجود خواهد داشت. 

علاوه بر این‌ها، کاربران تیک تاک خواهند توانست مکان نوشته‌ها و مدت‌زمان آن‌ها را تنظیم کنند. شما همچنین امکان اضافه کردن عکس و ویدیو به استک‌های تصویر در تصویر خواهید داشت. کاربران تیک تاک همچنین می‌توانند سرعت ویدیوها را تنظیم کنند و حتی در آن‌ها زوم کند یا آن را بچرخانند.

قابلیت دیگری که در آپدیت جدید تیک تاک عرضه شده است Photo Mode نام دارد که یک فرمت جدید برای عکس‌هاست. این قابلیت‌ها هم‌اکنون در حال عرضه شدن هستند و کمی باید صبور باشید.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید