تیک تاک قابلیت جدید TikTok Now را به تقلید از اپلیکیشن BeReal  عرضه کرد - تکفارس 
تیک تاک قابلیت جدید TikTok Now را به تقلید از اپلیکیشن BeReal  عرضه کرد - تکفارس 

تیک تاک قابلیت جدید TikTok Now را به تقلید از اپلیکیشن BeReal عرضه کرد

افشین نوری
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - 09:40
TikTok Notes

تیک تاک امروز قابلیت جدیدی به نام TikTok Now عرضه کرد. این قابلیت یکی از مهمترین قابلیت‌هایی است که تیک تاک ارائه می‌کند و احتمالا موردتوجه کاربران قرار خواهد کرفت.

به گفته تیک تاک، این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا عکس‌هایی در لحظه ثبت کنید و بدون هیچ برنامه‌ریزی خاصی، از خودتان و محیط اطرافتان عکس یا ویدیوهای ۱۰ ثانیه‌ای بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید. در این قابلیت شما عکس‌ها و فیلم‌‌های خود را با هر دو دوربین پشت و جلو گوشی ثبت خواهید کرد.‌

اگر این قابلیت برایتان آشناست حدس‌تان درست است. اپلیکیشن BeReal هم دقیقا چنین قابلیتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این اپلیکیشن که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد،  به کاربران کمک می‌کند تا عکس‌های واقعی و بدون روتوش از خودشان بگیرند و با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.  

تیک تاک همچنین گفته است که قابلیت جدید TikTok Now دارای تنظیمات امنیتی است و از افراد نوجوان محافظت خواهد کرد‌. این قابلیت برای افراد کمتر از ۱۶ سال به‌طور پیش‌فرض پرایوت خواهد بود. ضمنا افراد کمتر از ۱۸ سال نمی‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را در بخش Explore feed به اشتراک بگذارند. برای افراد ۱۳ تا ۱۵ نیز فقط دوستان‌شان قادر به کامنت گذاشتن زیر پست‌هایشان خواهند بود. 

در مورد افراد بالای ۱۸ سال نیز هیچ مانعی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و فیلم‌های TikTok Now خود با همه افراد نخواهند داشت، اما فقط فالوورهای شما که توسط شما نیز فالوو می‌شوند قادر به کامنت گذاشتن در زیر این محتواها خواهند بود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ این قابلیت چقدر مورد توجه کاربران تیک تاک قرار خواهد گرفت.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید