سرعت شارژ گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس فاش شد - تکفارس 
سرعت شارژ گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس فاش شد - تکفارس 
سرعت شارژ گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس فاش شد - تکفارس 

سرعت شارژ گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس فاش شد

افشین نوری
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - 15:19
آیفون ۱۴

اپل اخیرا از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد و خیلی‌ها دوست دارند بدانند که سرعت شارژ این گوشی‌ها چقدر است. امروز سرعت شارژ گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت Chongdiantou منتشر کرده است این دو گوشی سرعت شارژ متفاوتی دارند و تست‌های انجام شده روی آن‌ها این موضوع را ثابت می‌کند. براساس این تست‌ها، سرعت شارژ آیفون ۱۴ پرو مکس برابر با ۲۷ وات است که می‌تواند با یک آداپتور ۲۹ وات یا بالاتر شارژ شود.

آیفون ۱۴

به نظر می‌رسد آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پلاس نیز دارای چنین سرعت شارژی باشند. بنابراین شارژر ۳۰ واتی اپل به‌راحتی خواهد توانست این گوشی‌ها را شارژ کند. در مقابل آیفون ۱۴ استاندارد دارای سرعت شارژ ۲۵ وات است.

این سرعت‌ها در مقایسه با سرعت‌های شارژ برخی گوشی‌های اندرویدی واقعا ناچیز است که البته دلیل آن استفاده نکردن سری آیفون ۱۴ از درگاه USB-C است. با این حال انتظار می‌رود اپل سال اینده برای اولین بار از این درگاه روی سری آیفون ۱۵ استفاده کند. 

اپل هیچگاه ظرفیت باتری و سرعت شارژ آیفون‌های جدید خود را اعلام نمی‌کند و حالا اطلاعات امروز این موضوع را آشکار کرده‌اند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این سرعت‌ها سال آینده چقدر افزایش خواهند یافت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید