آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس هنگام اجرای اپلیکیشن‌های شخص ثالث می لرزند - تکفارس 
آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس هنگام اجرای اپلیکیشن‌های شخص ثالث می لرزند - تکفارس 

آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس هنگام اجرای اپلیکیشن‌های شخص ثالث می لرزند

افشین نوری
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - 11:30
آیفون 14 پرو

ظاهرا گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس مشکلاتی برای کاربران ایجاد کرده‌اند. برخی کاربران گزارش داده‌اند که این گوشی‌ها هنگام اجرای اپلیکیشن‌های شخص ثالث دچار لرزش می‌شوند. این مشکل ظاهرا مربوط به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مدل‌های آیفون ۱۴ پرو می‌شود و دلیل اصلی آن هنوز مشخص نیست. 

کاربران این گوشی‌ها گفته‌‌اند که اپلیکیشن‌هایی مثل تیک تاک و اسنپ‌چت که با دوربین گوشی سروکار دارند هنگام اجرا شدن روی گوشی‌های جدید اپل باعث لرزش می‌شوند که این موضوع می‌تواند باعث آسیب رسیدن به قطعات داخی دستگاه شود‌ بنابراین بهتر است که کاربران تا جای ممکن این اپلیکیشن‌ها را روی مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس اجرا نکنند.

اپل هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است و برخی کاربران گفته‌اند که این شرکت باید گوشی آن‌ها را به‌طور رایگان تعمیر کند‌. برخی کاربران نیز گفته‌اند که بعید است که اپل به این زودی‌ها این مشکل را برطرف کند و یا حتی برنامه‌ای برای این کار داشته باشد. 

البته به نظر می‌رسد این مشکل یک مشکل نرم‌افزاری باشد و اپل بتواند آن را در آپدیت بعدی iOS 16.1 رفع کند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه برنامه‌ای برای برطرف این مشکل در نظر دارد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید