نسخه زرد رنگ آیفون ۱۴ معرفی شد - تکفارس 
نسخه زرد رنگ آیفون ۱۴ معرفی شد - تکفارس 

نسخه زرد رنگ آیفون ۱۴ معرفی شد

افشین نوری
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 19:42
آیفون ۱۴

اپل نسخه زرد رنگ آیفون ۱۴ را معرفی کرد. این رنگ برای هر دو مدل آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس عرضه شده است.

اپل قبلا نیز رنگ‌های خاصی برای گوشی‌های آیفون خود عرضه کرده بود که شامل یک رنگ سبز برای آیفون ۱۳ و یک رنگ سبز آلپاین برای آیفون ۱۳ پرو می‌شد. برای آیفون ۱۲ نیز یک رنگ بنفش ارایه کرده بود.

حالا یک رنگ زرد برای مدل‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس عرضه کرده است و به این ترتیب مشتریان می‌توانند از بین شش رنگ زرد، بنفش، آبی، قرمز، استارلایت و مشکی یکی را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که نسخه زرد رنگ آیفون ۱۴ از نظر مشخصات تفاوتی با مدل اصلی ندارد و از تراشه A15 بایونیک، سیستم عامل iOS 16، قابلیت تشخیص تصادف، ارتباط ماهواره‌ای و دوربین‌های مشابه بهره می‌برد.

اپل ظاهرا نسل بعدی آیفون SE را معرفی نخواهد کرد، در حالیکه گفته می‌شود احتمالا در سال ۲۰۲۴ شاهد معرفی یک آیفون ارزان قیمت  خواهیم بود. به هر حال باید ببینیم میزان استقبال کاربران از نسخه  زرد رنگ آیفون ۱۴ چقدر خواهد بود. 

همانطور که می‌دانید اپل امسال تغییر خاصی در گوشی آیفون ۱۴ استاندارد نداده است و حتی سایز آن هم مثل مدل سال گذشته است. در بخش پردازنده نیز از همان تراشه سال گذشته A15 در داخل آن استفاده شده است که همین موضوع باعث انتقاد مشتریان از اپل شده است.

این شرایط احتمالا باعث خواهد شد تا اپل تغییراتی در مدل‌های آیفون ۱۵ ایجاد بکند تا مشتریان خود را از دست ندهد. این شرکت هم‌اکنون رقبای سرسختی در بازار دارد و باید ببینیم کوپرتینویی‌ها برای امسال چه فکرهایی در سر دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.