با ۱۰ والپیپر جذاب آیفون ۱۴ پرو آشنا شوید - تکفارس 
با ۱۰ والپیپر جذاب آیفون ۱۴ پرو آشنا شوید - تکفارس 

با ۱۰ والپیپر جذاب آیفون ۱۴ پرو آشنا شوید

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 19:44
والپیپر آیفون ۱۴ پرو

والپیپرها هرچند مبتنی بر ایده‌های ذهنی هستند، اما برای تغییر چهره رابط کاربری گوشی‌هایی مثل آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند. اکثر کاربران از والپیپرهای استوک استفاده می‌کنند، اما این والپیپرها کسل کننده هستند و گوشی شما را از گوشی دیگران متمایز نمی‌کنند.

شاید شما هم به دنبال والپیپرهای جدید و جذاب برای گوشی آیفون ۱۴ خود هستید. البته از زمانی که اپل iOS 16 را ارائه کرده است، شاید والپیپرهای صفحه اصلی را نتوان به اندازه گذشته تغییر داد. با این حال، ما در اینجا قصد داریم برخی از جذاب‌ترین والپیپرها آیفون ۱۴ پرو را به شما معرفی کنیم. 

Wallaroo

این والپیپرها توسط شرکت Iconfactory که یک شرکت نرم‌افزاری و طراحی گرافیک است ارائه شده‌اند. این شرکت قبلا توسعه‌دهنده برنامه شخص‌ثالث Twitterrific بوده و به‌خاطر طراحی بسیاری از اپلیکیشن‌ها و آیکون‌های زیبای macOS و iOS شهرت زیادی دارد.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

شما با استفاده از اپلیکیشن رایگان Wallaroo می‌توانید به تعداد زیادی از والپیپر‌های زیبای Iconfactory دسترسی داشته باشید که هر هفته یک والپیپر جدید هم به آن اضافه می‌شود. البته با وجود اینکه Wallaroo رایگان است و والپیپرها زیادی در داخل آن وجود دارد، اما برای دسترسی به برخی از این والپیپرها باید اشتراک Wallaroo را داشته باشید که هزینه آن ۲ دلار در ماه یا ۲۰ دلار در سال است. این اپلیکیشن یک میانبر نیز دارد که به شما اجازه می‌دهد تا والپیپرها را مستقیماً از Wallaroo به صفحه گوشی خود اضافه کنید و دیگر نیازی به اضافه کردن دستی آن‌ها نباشد.

به هر حال، Wallaroo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های بازار برای پیدا کردن والپیپرهای جدید است و البته بسیاری از والپیپرهای این برنامه را در Patreon Iconfactory نیز می‌توانید پیدا کنید. اما Patreon والپیپرهای منحصربه‌فرد بیشتری نسبت به Wallaroo دارد.

Backdrops

این اپلیکیشن هم مجموعه بزرگی از والپیپرهای جذاب در اختیار شما قرار خواهد داد. این اپلیکیشن سابقه طولانی‌تری نسبت به Wallaroo دارد و شامل والپیپرهای زیبا و منحصربه‌فرد زیادی می‌شود.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

اپلیکیشن Backdrops هر روز برای شما یک والپیپر جدید را معرفی خواهد کرد تا از این طریق بتوانید والپیپرهای مورد علاقه خود را پیدا کنید. در این برنامه، والپیپرهای مختلفی از طراحی‌های انتزاعی گرفته تا الگوها و مناظر زیبا وجود دارند و شما ساعت‌ها می‌توانید وقت خود را صرف مرور کردن آن‌ها بکنید. شما برای گوشی آیفون ۱۴ پرو خود والپیپرهای بسیار زیبایی را در این برنامه پیدا خواهید کرد. 

نکته دیگر اینکه، همه والپیپرهای این اپلیکیشن به‌طور انحصاری توسط تیم Backdrops طراحی شده‌اند، اما کاربران می‌توانند آثار خود را در این اپلیکیشن آپلود کنند تا در صورت تائید توسط Backdrops در دسترس دیگران قرار بگیرند.

هرچند Backdrops یک اپلیکیشن رایگان است، اما حاوی تبلیغات است و برخی والپیپرها نیز منحصر به کاربران حرفه‌ای هستند. با این‌حال، اگر به دنبال تجربه بدون تبلیغات هستید می‌توانید Backdrops Pro را به قیمت ۴ دلار خریداری کنید.

Pastel

احتمالا تاکنون آرزو کرده‌اید که ای کاش چند پالت رنگ سرد در کنار هم قرار می‌دادید و یک والپیپر زیبا با آن‌ها می‌ساختید. این همان چیزی است که اپلیکیشن Pastel می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. این برنامه رایگان است و شما می‌توانید حداکثر ۲۰ پالت را در آن ذخیره کنید. 

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

این برنامه دارای پالت‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها می‌توانند الهام‌بخش شما در طراحی والپیپر باشند. با این حال، شما می‌توانید هر وقت که خواستید آن‌ها را حذف کنید تا از خلاقیت خودتان استفاده کنید. ابزارهای مختلفی نیز برای انتخاب رنگ وجود دارند که شامل انتخابگر رنگ، دایره رنگ، اسلایدرهای RGB و مداد رنگی می‌شوند. شما همچنین می‌توانید کدهای مبتنی بر توسعه‌دهنده را در آن وارد کنید.

اپلیکیشن Pastel در اصل برای توسعه‌دهندگان و هنرمندان ارائه شده است تا پالت‌های رنگی را برای استفاده در پروژه‌های مختلف خود ذخیره کنند. شما می‌توانید هر پالت را با رفتن به منوی export و انتخاب گزینه wallpaper به یک والپیپر تبدیل کنید که شامل هفت سبک مختلف استریپ، موجی، شنی، مورب، ویستا، توپی و هرمی می‌شود.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

به هر حال، اگر می خواهید والپیپرهای زیبا و رنگارنگی برای خودتان بسازید، حتماً توصیه می‌کنیم که از Pastel استفاده کنید.

والپیپر رویداد Take Note اپل 

احتمالا می‌دانید که اپل در هر رویداد خود روی موضوع خاصی تمرکز می‌کند. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲، نام رویداد بعدی خود را Take Note اعلام کرد و تیم کوک نیز تصویری از این رویداد با انواع علامت‌ها و حروف و در رنگ‌های جدید آیپد منتشر کرد.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

شاید شما هم جزو کسانی هستید که به والپیپرهای حروف و آیکون‌ها علاقه دارید، به‌ویژه اگر مرتبط به اپل باشند. یک خالق محتوا و طراح گرافیک به نام BasicAppleGuy مجموعه‌ای از والپیپرها را بر اساس علایم رویداد Take Note تهیه کرده است که این علایم شامل چیزهای بامزه‌ای مثل کنترلرهای بازی، رایانه مکینتاش، نت‌های موسیقی، آیکون فیس آیدی و موارد دیگر می‌شوند. شما می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های اصلی که نشان‌دهنده رنگ‌های آیپد هستند دریافت کنید، یا اینکه نسخه حالت تاریک آن‌ها را دریافت کنید، یا حتی به سراغ گزینه رنگین‌کمانی آن‌ها بروید.

این والپیپرها را می‌توانید از طریق وب‌سایت iDownloadBlog.com دانلود کنید.

والپیپر Commander 2022

ابن والپیپر هم جزو کارهای BasicAppleGuy است و می توانیم ادعا کنیم که این گرافیست برخی از بهترین والپیپرهای با تم اپل را طراحی کرده است. والپیپر Commander 2022 در واقع نسخه به‌روز شده Commander 1.0 است که روی برخی تیشرت‌ها نیز ارائه شده بود.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

نسخه Commander 2.0 برخلاف نسخه اصلی از گرادیان رنگی استفاده نمی‌کند، بلکه از موزاییک رنگی بهره می‌برد. این نسخه همچنین با محصولات جدیدی که اپل قبل از رویداد WWDC 2022 عرضه کرده بود، مثل ایرتگ، استودیو دیسپلی، مک استودیو، مک بوک پرو و آیفون ۱۳، به‌روزرسانی شده است. BasicAppleGuy گفته است که می‌خواهد هر سال طراحی Commander را به‌روز کند تا با جدیدترین محصولات اپل آپدیت شود. شما می‌توانید والپیپرهای Commander 2.0 را از وب‌سایت BasicAppleGuy دانلود کنید.

طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ ​​پرو مکس

اگر شما یکی از گوشی‌های آیفون ۱۴ پرویا آیفون ۱۴ پرو مکس را دارید، احتمالا دوست دارید بدانید که داخل گوشی‌تان چگونه است. BasicAppleGuy طرحواره‌ای از ساختار داخلی آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ ​​پرو مکس در قالب والپیپر ارائه کرده که بسیار جذاب است.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

شما با استفاده از این والپیپر می‌توانید نگاه موشکافانه‌ای به قطعات داخلی گوشی آیفون ۱۴ پرو داشته باشید. این قطعات شامل برد منطقی، دوربین TrueDepth، دوربین مادون قرمز، پروژکتور نقطه‌ای در پشت جزیره پویا، تراشه A16 بایونیک و موارد دیگر می‌شوند. شما در گوشی  آیفون ۱۴ پرو همیشه نمی‌توانید سنسورهای دوربین سلفی و پروژکتور نقطه‌ای را ببینید، بلکه صرفا زمانی که گوشی را آنلاک می‌کنید یا یک اپلیکیشن را کوچک‌ می‌کنید، به‌طور جزئی دیده می‌شوند.

والپیپر طرح شماتیک آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ ​​پرو مکس دقت بالایی دارد و مسلما برای کسانی که علاقمند به دانستن عملکرد داخلی این گوشی‌ها هستند بسیار جذاب خواهد بود. این والپیپر در رنگ‌های مختلفی ارائه شده و شما می‌توانید رنگی که با رنگ گوشی‌تان مطابقت دارد را انتخاب کنید. این والپیپر از طریق وب سایت BasicAppleGuy قابل دریافت است و نسخه آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس آن نیز در همین سایت وجود دارد.

مجموعه والپیپرهای Broank

اگر شما هم از طرفداران والپیپرهای انتزاعی و هندسی هستید والپیپرهای Broank که توسط Polyphian ارائه شده‌اند می‌توانند شما را راضی نگه دارند. این مجموعه شامل ۲۵ والپیپر ساده، انتزاعی و هندسی می‌شود که همه آن‌ها رنگ‌های ماتی دارند تا تداخل رنگی بین والپیپر و محتوای صفحات لاک و هوم ایجاد نشود. رنگ‌های سبز، بنفش و صورتی این والپیپرها بسیار زیبا هستند و تنوع زیادی در طرح‌های آن‌ها وجود دارد. این مجموعه هرچند پولی است، اما می‌توانید با پرداخت فقط ۰.۹۹ دلار از وب‌سایت Polyphian بخرید.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

مجموعه والپیپرهای AMOLED Walls 

یکی از کاربران ردیت به نام u/biggary1972 والپیپرهای جذابی ارائه کرده است که انتخاب از بین آنها بسیار سخت خواهد بود. والپیپرهای این کاربر را از Amoledbackgrounds می‌توانید تهیه کنید. این کاربر به‌تازگی والپیپر Darth Vader را منتشر کرده که براساس شخصیتی با همین نام در جنگ ستارگان طراحی شده است. مجموعه او شامل بیش از ۳۷۰۰ والپیپر می‌شود. در این مجموعه می‌توان هر چیزی که متعلق به فرهنگ پاپ می‌شود پیدا کرد؛ از فیلم‌ها و شوهای تلویزیونی مورد علاقه‌تان گرفته تا بازی‌های ویدیویی و انیمه.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

Persona 5

شاید بتوان گفت که یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) بازی Persona 5 باشد، به ویژه نسخه Persona 5 Royal که واقعا هیجان‌انگیز یود. اگر شما هم این بازی را اجرا کرده‌اید، احتمالا با خط‌کشی‌های ساده شهر توکیو آشنا شده‌اید. والپیپر Persona 5 از این خطوط الهام گرفته‌ شده‌ است.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

این والپیپر که توسط کاربر u/w4y4u ارائه شده، به ویژه در نمایشگر OLED مدل‌های آیفون ۱۴ پرو بسیار خوب دیده خواهد شد. اگر طرح سیاه و سفید آن را دوست نداشتید می‌توانید رنگ‌های دیگر آن را از r/Amoledbackgrounds دریافت کنید. در اینجا شما به مجموعه‌ای از والپیپرهای بسیار زیبا دسترسی خواهید داشت که  در نمایشگرهای OLED و AMOLED آیفون ۱۴ پرو به‌لطف رنگ‌های مشکی غنی بسیار عالی دیده خواهند شد.

Mandalorian و Bo-Katan

احتمالا خیلی از شما شروع به تماشای فصل جدید سریال Mandalorian کرده‌اید. این سریال طرفداران زیادی دارد و حالا کاربران می‌توانند از والپیپرهای آن روی گوشی آیفون ۱۴ پرو خود استفاده کنند. این والپیپرها دارای دوتایی داینامیک Din Djarin و Grogu، و یک والپیپر مجزای Bo-Katan Kryze است. این والپیپرها کیفیت فوق‌العاده‌‌ای دارند و در نمایشگر OLED آیفون ۱۴ پرو بسیار عالی دیده خواهند شد.

والپیپر آیفون ۱۴ پرو

نظر شما درباره این والپیپرهای آیفون ۱۴ پرو چیست؟

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید