توییتر سیستم درخواست برای تیک آبی را متوقف کرد - تکفارس 
توییتر سیستم درخواست برای تیک آبی را متوقف کرد - تکفارس 
توییتر سیستم درخواست برای تیک آبی را متوقف کرد - تکفارس 

توییتر سیستم درخواست برای تیک آبی را متوقف کرد

حامد شهرزاد
۹ خرداد ۱۴۰۰ - 11:25
twitter

توییتر پس از گذشت بیش از یک هفته از راه‌اندازی مجدد سیستم جدید تأیید حساب‌های خود برای دریافت تیک آبی، آن را موقتاً متوقف کرده است. دلیل این موضوع آن است که سیستم تأیید حساب توییتر درخواست‌های بسیار زیادی را دریافت کرده است و به طور قابل توجهی بیشتر از آن مقداری است که توییتر پیش بینی کرده بود.

با توجه به اینکه درخواست‌های ارسال شده بسیار زیاد است و رسیدگی به آن‌ها به زمان زیادی نیاز دارد، اکنون این پلتفرم نیاز به زمان دارد تا قبل از اینکه درخواست جدیدی را بپذیرد، درخواست‌های قبلی را بررسی کند. توییتر به خبرگزاری جی اس‌ام آرنا نگفته است که دقیقاً چه زمانی درخواست‌های جدید را قبول می‌کند، اما وعده داده است که سیستم ثبت درخواست‌ها را به زودی بازگشایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

توییتر

متن رسمی توییت در مورد این موضوع به شرح زیر است:

ما در حال بررسی درخواست‌های تأیید حساب هستیم. بنابراین ما در حال حاضر نمی‌توانیم موارد جدید درخواست تأیید حساب را بپذیریم و باید موارد ارسال شده را بررسی کنیم. باید مقداری صبر کنید تا ما بتوانیم به درخواست‌های ارسال‌شده پاسخ دهیم تا بتوانیم دوباره این سیستم را در اختیار کاربران توییتر قرار دهیم.

به زودی سیستم ثبت درخواست تأیید حساب را دوباره باز خواهیم کرد.

توییتر پس از بیش از سه سال وقفه، سیستم جدید تأیید حساب‌های خود را دوباره راه‌اندازی کرد. این سیستم در نوامبر ۲۰۱۷ موقتاً متوقف شد و دلیل اصلی آن سردرگمی کاربران در مورد روند کار این سیستم بود و توییتر قول داد که بهبود‌های درخواست شده را در این سیستم اعمال کند. حال به نظر می‌رسد که توییتر برای بار دیگر این سیستم را متوقف کرده است تا بتواند به درخواست‌های داده‌شده پاسخ دهد و نقایص موجود را برطرف کند.

برنامه راستی آزمایی جدید در مورد اینکه حساب چه کسی می‌تواند تأیید شود، اطلاعات بیشتری را ارائه داده است. توییتر گفته است که نشان آبی را به حساب‌های معتبر، معروف، مهم و فعال می‌دهد. برای تأیید حساب‌های خود باید یکی از شش معیار ذکر شده در زیر را داشته باشد:

  • حساب دولتی
  • شرکت‌ها، برند‌ها و سازمان‌ها
  • سازمان‌های خبری و روزنامه نگاران
  • بخش سرگرمی
  • ورزش و بازی
  • فعالان، گروه‌ها، و افراد تأثیرگذار دیگر در اینترنت

توییتر دستورالعمل‌های بیشتری برای تأیید یک حساب کاربری ارائه کرده است. می‌توانید به وبلاگ توییتر برای یافتن مطالب بیشتر مراجعه کنید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید