مدیرعامل X صفحه اصلی آیفون خود را نشان داد ولی اپلیکیشن X آنجا نبود - تکفارس 
مدیرعامل X صفحه اصلی آیفون خود را نشان داد ولی اپلیکیشن X آنجا نبود - تکفارس 
مدیرعامل X صفحه اصلی آیفون خود را نشان داد ولی اپلیکیشن X آنجا نبود - تکفارس 

مدیرعامل X صفحه اصلی آیفون خود را نشان داد ولی اپلیکیشن X آنجا نبود

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۲ - 14:05
مدیرعامل X

از زمانی که توییتر (X) توسط ایلان ماسک خریداری شده، صحبت‌های زیادی درباره آن وجود داشته است. ماسک اخیرا لیندا یاکارینو، مدیر سابق NBCUniversal را به عنوان مدیرعامل توییتر منصوب کرد. یاکارینو روز پنجشنبه هنگام مصاحبه در کنفرانس Vox Media’s Code 2023 تصمیم گرفت آیفون خود را به تماشاگران نشان دهد. اما اپلیکیشن X در صفحه اصلی گوشی او نبود.

کاربران آیفون راه‌های زیادی برای سفارشی کردن صفحه اصلی گوشی خود دارند. کاربران می‌توانند چندین صفحه ایجاد کنند و حتی برخی اپلیکیشن‌ها را در کتابخانه اپلیکیشن مخفی کنند، اما معمولا صفحه اصلی گوشی جایی است که اپلیکیشن‌های پراستفاده در طول روز قرار داده می‌شوند.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که X در بین اپلیکیشن‌های موردعلاقه مدیر عامل توییتر قرار ندارد. یاکارینو در طول کنفرانس Code 2023 آیفون خود را بدون قفل نشان داد تا به تماشاگران بگوید که X قرار است چگونه چیزی باشد. اما او در واقع نشان داد که اپلیکیشن X در صفحه اصلی آیفون‌اش وجود ندارد.

مدیر عامل X اپلیکیشن‌هایی مانند جیمیل، سیگنال و برخی اپلیکیشن‌های اپل مانند مسیجز، فیس‌تایم، والت، دوربین و کلندررا به صفحه اصلی خود اضافه کرده بود. حتی اینستاگرام و فیسبوک، هم در صفحه اصلی وجود داشتند اما X نبود.

البته ممکن است او اپلیکیشن X را در صفحه دوم یا در کتابخانه اپلیکیشن قرار داده باشد، اما اینکه این اپلیکیشن در صفحه اصلی گوشی یاکارینو قرار نداشت کمی عجیب بود.

یاکارینو تاکید کرد که X یک شرکت جدید است که با پایه آزادی بیان ساخته شده است. او در طول مصاحبه سعی داشت نشان دهد که درباره همه چیز با ماسک صحبت می کند، اما وقتی از او پرسیدند که نظر ماسک درباره تبدیل X به یک سرویس پولی چیست کاملا شگفت زده شد.

ایلان ماسک به‌تازگی گفته است که پلتفرم X به زودی قابلیت بلاک کردن کاربران را حذف خواهد کرد. لیندا یاکارینو مدیرعامل X هم گفته است: «امنیت کاربران اولویت اول ما است و ما در تلاش هستیم تا چیزی بهتر از بلاک کردن و میوت کردن ارائه کنیم.»

ماسک به‌تازگی نام توییتر را به X تغییر داده است. او قصد داد با این کار شبکه اجتماعی خود را قابلیت پیام‌رسانی مجهز کند و همچنین از پرداخت‌های موبایلی پشتیبانی کند. ماسک سال گذشته توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، اما اعتراف کرده که ارزش این شرکت از زمان خرید آن کاهش یافته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید