بلایی که ایلان ماسک بر سر ایکس (توییتر) آورد - تکفارس 
بلایی که ایلان ماسک بر سر ایکس (توییتر) آورد - تکفارس 
بلایی که ایلان ماسک بر سر ایکس (توییتر) آورد - تکفارس 

بلایی که ایلان ماسک بر سر ایکس (توییتر) آورد

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۲ - 17:57
ایلان ماسک

طبق یک گزارش جدید، ارزش سهام ایکس یا همان توییتر سابق، پس از خرید آن توسط ایلان ماسک حدود ۷۰ درصد افت کرده است.

بر اساس گزارش شرکت سرمایه‌‌گذاری فیدلیتی، ارزش ایکس از زمانیکه توسط ایلان ماسک خریداری شد ۷۱.۵ درصد سقوط کرده است.

تصمیمات اخیر ماسک باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی از پخش تبلیغات خود در شبکه اجتماعی ایکس منصرف شوند و همین موضوع باعث کاهش شدید درآمدهای توییتر شده است.

شرکت فیدلیتی از زمان خرید ایکس توسط ایلان ماسک، به‌طور پیوسته اقدام به کاهش قیمت‌گذاری سهام این شرکت کرده است. 

پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۲، او دست به تغییرات زیادی از جمله اخراج کارمندان و برخی مدیران رده‌بالای این شرکت کرد. این تغییرات باعث سردرگمی و فرار تبلیغ‌کنندگان و در نتیجه کاهش درآمدهای این شرکت شد. حالا درآمد ایکس در سال ۲۰۲۳ به ۲.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است که افت چشمگیری را نشان می‌دهد.

همچنین برخی شرکت‌های مطرح دنیا مثل اپل، دیزنی و آی‌بی‌ام اخیرا به خاطر حمایت ضمنی ایلان ماسک از یهودی ستیزی، شبکه اجتماعی ایکس  را ترک کردند. 

ایکس اخیرا قابلیت تماس صوتی و تصویری را ارائه کرده است. این قابلیت فعلا فقط در iOS قابل دسترس است، اما تیم ایکس قول داده که آن را برای اندروید نیز عرضه خواهد کرد.

برای برقراری تماس صوتی یا تصویری در iOS روی علامت پاکت ضربه بزنید. سپس روی یک پیام دایرکت ضربه زده یا مکالمه جدیدی را شروع کنید. بعدا روی علامت تلفن ضربه بزنید و سپس برای شروع تماس صوتی و تصویری، روی گزینه‌های تماس صوتی و تصویری ضربه بزنید. اکانتی که که با آن تماس می‌گیرید نوتیفیکیشنی دریافت خواهد کرد که شما با آن‌ها تماس می‌گیرید و اگر آن را دریافت نکنند، نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنند که تماسی را از دست داده‌اند.

شما در حین تماس صوتی می‌توانید روی آیکون صدا ضربه بزنید تا اسپیکر را فعال کنید. با ضربه زدن روی علامت میکروفون، میکروفون خود را خاموش یا بی صدا کنید. همچنین با ضربه زدن روی علامت X تماس خود را پایان دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید