توییتر روی سطوح اشتراک بیشتر با قابلیت‌های اضافی کار می کند - تکفارس 
توییتر روی سطوح اشتراک بیشتر با قابلیت‌های اضافی کار می کند - تکفارس 
توییتر روی سطوح اشتراک بیشتر با قابلیت‌های اضافی کار می کند - تکفارس 

توییتر روی سطوح اشتراک بیشتر با قابلیت‌های اضافی کار می کند

افشین نوری
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - 12:05
ایلان ماسک

توییتر یا همان ایکس از زمانی که توسط ایلان ماسک خریداری شد، تغییرات زیادی را به خود دیده است.

حالا یک گزارش جدید گفته است که توییتر به دنبال معرفی سطوح اشتراک بیشتر با قابلیت‌های اضافی، مانند حذف تبلیغات، است.

در حال حاضر، سرویس X Premium که قبلا با نام توییتر آبی شناخته می‌شد، امکان دسترسی به قابلیت‌های انحصاری را فراهم می‌کند. اما این سرویس فقط یک سطح دارد که به شما اجازه می‌دهد تا به همه قابلیت‌های که این سرویس ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشید.

ظاهرا توییتر در حال کار روی سه سطح اشتراک است که ممکن است دارای اسامی Premium Basic، Premium Standard و Premium Plus باشند. در هر حال، هنوز مشخص نیست که این قابلیت چقدر موفق خواهد بود.

اگر X Premium فعلی عمکرد خوبی دارد، دلیلی وجود ندارد که توییتر سطوح بیشتری را اضافه شوند. البته ما هنوز نمی‌دانیم که سطوح جدید چه قابلیت‌های بیشتری ارائه خواهند کرد.بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم.

ایلان ماسک به‌تازگی گفته است که پلتفرم X به زودی قابلیت بلاک کردن کاربران را حذف خواهد کرد. لیندا یاکارینو مدیرعامل X هم گفته است: «امنیت کاربران اولویت اول ما است و ما در تلاش هستیم تا چیزی بهتر از بلاک کردن و میوت کردن ارائه کنیم.»

ماسک به‌تازگی نام توییتر را به X تغییر داده است. او قصد داد با این کار شبکه اجتماعی خود را قابلیت پیام‌رسانی مجهز کند و همچنین از پرداخت‌های موبایلی پشتیبانی کند. ماسک سال گذشته توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، اما اعتراف کرده که ارزش این شرکت از زمان خرید آن کاهش یافته است.

در واقع ایلان ماسک سعی کرده با نام جدید X تمام آثار نام تجاری توییتر را از بین ببرد و حتی تابلوی توییتر در مقر این شرکت در شهر سانفرانسیسکو آمریکا قبل از مداخله پلیس به خاطر نداشتن مجوز تغییر کرده بود.

ایلان ماسک از زمانیکه توییتر را خریده تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده است. او بسیاری از مدیران اجرایی را اخراج کرده، هیات مدیره را منحل کرده و حدود ۸۰۰۰ از کارمندان این شرکت را اخراج کرده است. این تغییرات باعث کاهش چشمگیر درآمدهای تبلیغاتی توییتر شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید