مدیرعامل و مدیر ارشد تیک تاک معرفی شدند - تکفارس 
مدیرعامل و مدیر ارشد تیک تاک معرفی شدند - تکفارس 
مدیرعامل و مدیر ارشد تیک تاک معرفی شدند - تکفارس 

مدیرعامل و مدیر ارشد تیک تاک معرفی شدند

حامد شهرزاد
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:05
تیک تاک

تیک تاک مدیرعامل و مدیر ارشد جدید خود را در روز جمعه، هشت ماه پس از آنکه مدیر عامل قبلی این شرکت یعنی کوین مایر، رئیس سابق استریم دیزنی، برکنار شده بود، اعلام کرد. شرکت چینی و مادر تیک تاک یعنی بایت دنس، این اقدام را به عنوان یک سازماندهی مجدد استراتژیک طبقه‌بندی کرد.

علی رغم تغییر جدید اعمال شده، مدیر ارشد مالی بایت دنس یعنی آقای ژو شوژو، همچنان به کار در این شرکت در سمت خود ادامه خواهد داد و همچنین به عنوان مدیرعامل تیک تاک فعالیت خواهد کرد. ونسا پاپاس، مدیرعامل موقت تیک تاک، سمت مدیر ارشد عملیاتی تیک تاک را بر عهده خواهد گرفت.

این قرار ملاقات پس از یک سال آشفته برای این شرکت محبوب ویدیو انجام شد. مایر، که سرویس محبوب پخش زنده دیزنی پلاس را هدایت می‌کرد، فقط سه ماه در این سمت خدمت کرد و در نامه استعفای خود اشاره کرد که دلیل عزیمت وی این بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، تهدید به تحریم تیک تاک کرده بود مگر اینکه به یک شرکت در ایالات متحده فروخته شود.

مطالب مرتبط:

جو بایدن برخی از اقدامات آمریکا علیه تیک تاک را کاهش داده است

شوزی به کار خود در دفتر خانه این شرکت در سنگاپور ادامه خواهد داد، در حالی که پاپاس در لس آنجلس به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پاپاس در مورد این موضوع گفت:

پیشرفت تیک تاک تازه آغاز شده است.

اگرچه جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا، تهدیدات و اقدامات رئیس جمهور قبلی این کشور را کاهش داده است و دادگاه فدرال در دسامبر سال ۲۰۲۰ به این نتیجه رسید که دولت ممکن است بیش از اختیارات قانونی خود در زمینه اعمال فشار بر شرکت تیک تاک، اقداماتی را انجام داده باشد، اما برخی از افراد در ایالات متحده آمریکا هنوز نگران شرکت‌های چینی هستند. آن‌ها معتقد هستند که این شرکت‌ها ممکن است خطر امنیتی داشته باشد.

با این حال، وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا هیچ خطر خاصی را در یک سند دادگاه که در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به این ارگان ارسال شده است، پیدا نکرد و همچنین در مورد اینکه این خطرات چه هستند، شواهد محکمی پیدا نکرد. بایت دنس و سخنگوی تیک تاک گفتند که نگرانی‌های امنیتی بی‌اساس هستند.

منبع: CNET

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید