امکان جالبی در آی او اس که توسط کاربری در تیک تاک کشف شد - تکفارس 
امکان جالبی در آی او اس که توسط کاربری در تیک تاک کشف شد - تکفارس 

امکان جالبی در آی او اس که توسط کاربری در تیک تاک کشف شد

خشایار جهانی
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 08:14
امکان جالبی در آی او اس که توسط کاربری در تیک تاک کشف شد - تکفارس 

کاربران آیفون و آی‌پد می‌دانند که وقتی بخواهند در صفحه هوم اسکرین، آیکونی را از یک صفحه به صفحه دیگر انتقال دهند، باید روی هر آیکون مورد نظر، جدا ضربه زده و نگه دارند تا تمامی آیکون‌ها به لرزه بیفتند. سپس، آیکون مورد نظر را انتخاب کرده (روی آن با انگشت نگه داشته) و آن را به صفحه مورد نظر انتقال دهند.

اما حقه‌ای در فضای مجازی و پلتفرم تیک‌تاک توسط کاربری به نمایش درآمد که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند یک‌باره چند آیکون را به‌صورت همزمان در آی او اس به صفحه دیگر انتقال دهند. برای این کار، روی گزینه «ویرایش هوم اسکرین» ضربه زده و نگه دارید تا آیکون‌ها به لرزه بیفتند، سپس یکی از آن آیکون‌ها را نگه داشته و روی صفحه جابه‌جا کنید. بعد از آن، درحالی‌که انگشت خود را روی آیکون گفته‌شده نگه داشته‌اید، با انگشت دیگر روی هر آیکونی که می‌خواهید ضربه بزنید، مشاهده می‌کنید که هرکدام از آن‌ها به آیکون قبلی اضافه شده و می‌توانید همگی را به‌راحتی، مانند فیلم زیر، به صفحه مورد نظر انتقال دهید.

شاید فکر کنید که این کار مانند درست کردن فولدر باشد، اما بعد از این‌که همه آیکون‌ها را در صفحه جدید قرار دادید، مشاهده می‌کنید که همه آیکون‌ها در تمام صفحه پخش خواهند شد و در فولدر قرار نخواهند گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.