چگونه در برنامه ۱ میلیارد دلاری تیک تاک ثبت نام کنیم - تکفارس 
چگونه در برنامه ۱ میلیارد دلاری تیک تاک ثبت نام کنیم - تکفارس 
چگونه در برنامه ۱ میلیارد دلاری تیک تاک ثبت نام کنیم - تکفارس 

چگونه در برنامه ۱ میلیارد دلاری تیک تاک ثبت نام کنیم

افشین نوری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 12:03
تیک تاک

برنامه ۱ میلیارد دلاری Creativity Program تیک تاک از امروز برای کاربران بیشتری در دسترس خواهد بود. در این برنامه قرار است برای خالقان محتوا که از محبوبیت بالایی در تیک تاک برخوردارند پول پرداخت شود. این برنامه قبلا فقط از طریق دعوتنامه قابل دسترس بود، اما حالا در کاربرانی که پیش‌شرط‌های لازم را دارند می‌توانند در آن شرکت کنند.

برنامه Creativity Program برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۳ معرفی شد و هدف آن کمک به توسعه‌دهندگان محتوا بود و از آنجائیکه متقاضیان زیادی برای آن وجود داشت حالا در اختیار طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته است.

کاربران برای اینکه واجد شرایط این برنامه باشند باید حداقل ۱۰ هزار فالوور و ۱۰۰ هزار بازدید معتبر برای ویدیوهای خود در ۳۰ روز اخیر داشته باشند. درضمن، خالقان محتوا باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و حتما باید ویدیوهای بیش از ۱ دقیقه تولید کنند.

برنامه Creativity Program تیک تاک، متفاوت از برنامه فعلی Creator Fund است که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. تفاوت آن‌ها در این است که Creativity Program Beta به فالوورهای کمتری (۱۰ هزار در برابر ۱۰۰ هزار) نیاز دارد و فقط برای برای خالقان محتوا در آمریکا قابل دسترس است و مدت زمان ویدیوها هم باید بیش از ۱ دقیقه باشد.

چگونه برای برنامه Creativity Program اقدام کنیم؟

اگر شما شرایط فوق را دارید می‌توانید در این برنامه از طریق اپلیکیشن تیک تاک ثبت نام کنید. برای این کار باید مراحل زیر را طی نمائید:

  • اپلیکیشن تیک تاک را باز کنید و به پروفایل خود بروید.
  • روی آیکون همبرگر ضربه بزنید و گزینه Creator tools را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Creativity Program Beta ضربه بزنید.
تیک تاک

تیک تاک به‌طور خودکار شایستگی شما را بررسی خواهد کرد و اگر مورد تائید بودید در آخر دکمه Apply را بزیند تا عضو برنامه مذکور بشوید.

جوایز بیشتر برای خالقان محتوا در تیک تاک

برنامه Creativity Program تیک تاک یک فرصت عالی برای خالقان محتواست تا برای ادامه کارهای خود پول دریافت کنند. این برنامه به سازندگان محتواهای ویدیویی کمک خواهد کرد تا از محتواهای خود کسب درآمد کنند. این برنامه فعلا برای کاربران آمریکا قابل دسترس است و انتظار می‌رود که به‌زودی در سایر کشورها نیز قابل دسترس شود.

منبع: makeuseof

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید