ویندوز ۱۱ سرانجام از آیفون ها پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
ویندوز ۱۱ سرانجام از آیفون ها پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
ویندوز ۱۱ سرانجام از آیفون ها پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

ویندوز ۱۱ سرانجام از آیفون ها پشتیبانی خواهد کرد

افشین نوری
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 10:39
ویندوز ۱۱

مایکروسافت به‌زودی پشتیبانی از آیفون‌ها در ویندوز ۱۱ را به اپلیکیشن Phone Link خود اضافه خواهد کرد.

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که از اوایل ماه می امسال اپلیکیشن Phone Link را برای iOS به ۳۹ زبان مختلف در ۸۵ کشور دنیا عرضه خواهد کرد. به این ترتیب کاربران آیفون قادر به ارسال و دریافت تماس‌ها تلفنی، پیام‌های متنی، مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و دسترسی به لیست تماس خود مستقیما از طریق کامپیوتر خواهند بود.

مایکروسافت از ماه فوریه ۲۰۲۳ شروع به تست اپلیکیشن Phone Link برای آیفون‌ها کرده و با بازخوردهایی که از اینسایدرهای ویندوز دریافت کرده است توانسته آن را بهبود ببخشد. هرچند، برخی‌ کاربران فکر می‌کنند اپلیکیشن Phone Link برای iOS چیزی شبیه به iMessage برای ویندوز ۱۱ خواهد بود، اما ظاهرا برخی قابلیت‌ها مهم در Phone Link وجود نخواهند داشت. برای مثال، این اپلیکیشن از چت‌های گروهی و تاریخچه گفتگوها، عکس‌ها و ویدیوها در خارج از چت‌های جاری پشتیبانی نخواهد کرد.

پیش‌نیاز استفاده از Phone Link در گوشی‌های آیفون، اجرای سیستم عامل iOS 14 یا نسخه‌های بالاتر خواهد بود. همچنین کاربران باید از جدیدترین نسخه Phone Link و اتصال بلوتوثی برای وصل کردن گوشی خود به کامپیوتر استفاده کنند. در ضمن، نسخه iOS اپلیکیشن Phone Link، با سیستم‌عامل‌های iPadOS و macOS سازگار نخواهد بود.

برای دانستن اینکه این اپلیکیشن برای ویندوز ۱۱ قابل دسترس است، می‌توانید در باکس جستجوی تسک‌بار ویندور عبارت Phone Link را جستجو کنید. در صورت پیدا کردن آن، مراحل نصب را طی کنید.

این اپلیکیشن‌ها مدت‌هاست که با گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند و بسیاری از مدل‌های سامسونگ مثل گلکسی زد فولد، زد فلیپ، سری گلکسی S و سری گلکسی نوت از آن پشتیبانی می‌کنند. مایکروسافت همچنین با همکاری آنر قصد ارائه Phone Link برای گوشی‌های مثل آنر مجیک V، سری آنر مجیک ۴ و سری آنر مجیک ۳ در چین دارد.

منبع: DT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید