برنامه پینت قابلیت های جدیدی را دریافت کرد - تکفارس 
برنامه پینت قابلیت های جدیدی را دریافت کرد - تکفارس 
برنامه پینت قابلیت های جدیدی را دریافت کرد - تکفارس 

برنامه پینت قابلیت های جدیدی را دریافت کرد

سپهر بندزر
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - 17:50
برنامه پینت فوتوشاپ

در دنیایی که کاربران می‌توانند از ویرایشگرهای تصویر مانند: فوتوشاپ و حتی لایتروم استفاده کنند، برنامه پینت مایکروسافت یکی از ابزارهای پیش فرض سیستم عامل ویندوز ۱۱ است که بروزرسانی مهمی را دریافت کرده است.

کاربران ویندوز در کانال‌های Chanary و Dev می‌توانند بروزرسانی نسخه ۱۱.۲۳۰۸.۱۸.۰ را دریافت کنند و از طریق آن می‌توانند حین ویرایش عکس، چندین لایه بسازند. علاوه براین، آخرین نسخه پینت ابزار حذف پس زمینه خودکار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بااینکه شاید قابلیت‌های این ویرایشگر عکس در مقابل ابزارهای حرفه‌ای حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما قابلیت‌های کاربردی است. از طریق دکمه + می‌توانید لایه‌های جدید را اضافه کنید و با کلیک روی گزینه Show Layer لایه‌ها را حرکت دهید. در نهایت، اگر لایه جدید را اضافه کنید، به شکل خودکار نامرئی می‌شود.

برنامه پینت فوتوشاپ

چگونه نسخه جدید برنامه پینت را دریافت کنیم؟

برای اینکه به نسخه جدید برنامه پینت دسترسی داشته باشید، باید در کانال اینسایدرهای ویندوز ۱۱ مثل : Dev و Canary عضو شوید. اما درصورتیکه در کانال ها عضو نیستید، می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، بروزرسانی ویندوز و برنامه Insider Program، به آن دسترسی داشته باشید.

علاوه براین، می‌توانید از طریق بروزرسانی ویندوز و حتی بروزرسانی برنامه پینت از طریق فروشگاه مایکروسافت، از قابلیت‌های جدید این برنامه استفاده کنید.


مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید