ویندوز کوپایلت از نسخه اینترپرایز بینگ چت پشتیبانی می کند - تکفارس 
ویندوز کوپایلت از نسخه اینترپرایز بینگ چت پشتیبانی می کند - تکفارس 
ویندوز کوپایلت از نسخه اینترپرایز بینگ چت پشتیبانی می کند - تکفارس 

ویندوز کوپایلت از نسخه اینترپرایز بینگ چت پشتیبانی می کند

مهدی حلوائی
۷ شهریور ۱۴۰۲ - 10:03
ویندوز کوپایلت

مایکروسافت در نسخه‌ی آزمایشی جدید ویندوز کوپایلت (Windows Copilot) قابلیت پشتیبانی از بینگ چت اینترپرایز ادیشن (Enterprise Edition) را ارائه کرده است. این ویژگی، که در حال حاضر در کانال توسعه‌دهندگان ویندوز اینسایدر عرضه شده، به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقیم از پنل ویندوز پایلت به نسخه‌ی اینترپرایز بینگ چت دسترسی داشته باشند. گفته می‌شود که ویژگی یادشده به زودی در کانال بتای ویندوز اینسایدر نیز عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط:

نسخه‌ی اینترپرایز بینگ چت، که قبلاً برای کاربران مایکروسافت ۳۶۵ در وب‌سایت بینگ و همچنین نوار کناری مرورگر اج عرضه شده بود، امنیت بیشتری نسبت به نسخه‌ی معمولی بینگ چت داشته و مایکروسافت در آن از اطلاعات ورودی کاربران برای آموزش مدل زبانی بزرگ خود استفاده نمی‌کند.

ویندوز 11

نسخه‌ی آزمایشی جدید ویندوز کوپایلت همچنین دستیار صوتی جدیدی را به ویندوز ۱۱ اضافه می‌کند که توانایی استفاده از بینگ چت و مایکروسافت ۳۶۵ کوپایلت از بخش دسکتاپ را دارد. این فناوری همچنین به‌زودی قابلیت اتصال به سرویس‌های شخص ثالث از طریق پلاگین را دریافت می‌کند. قرار است ویندوز کوپایلت در پاییز سال جاری و با عرضه‌ی به‌روزرسانی بزرگ ۲۳H2 ویندوز ۱۱ در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مایکروسافت در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) رویدادی را برای معرفی جدیدترین محصولات هوش مصنوعی خود برگزار می‌کند و از این رو انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در خصوص ویندوز کوپایلت باشیم.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید