ویندوز ۱۱ به زودی صفحه تنظیمات جدید را دریافت می کند - تکفارس 
ویندوز ۱۱ به زودی صفحه تنظیمات جدید را دریافت می کند - تکفارس 
ویندوز ۱۱ به زودی صفحه تنظیمات جدید را دریافت می کند - تکفارس 

ویندوز ۱۱ به زودی صفحه تنظیمات جدید را دریافت می کند

افشین نوری
۳ شهریور ۱۴۰۲ - 13:20
ویندوز 11

مایکروسافت خود را برای معرفی صفحه جدید تنظیمات در ویندوز ۱۱ آماده می‌کند. مایکروسافت آپدیت جدیدی که برای ویندوز اینسایدر در کانال بتا منتشر کرده، یک صفحه هوم با کارت‌های تعاملی اضافه کرد که به کاربران اجازه اعمال سریع تنظیمات مختلف مثل شخصی‌سازی، کنترل‌های بلوتوث، ریکاوری اکانت و موارد دیگر را می دهد.

این صفحه همچنین شامل تنظیمات توصیه شده‌ برای کاربران ویندوز ۱۱ می‌شود و همچنین میانبرهایی که کاربران می‌توانید از آن‌ها برای تنظیمات موردنظر خود استفاده کنید در آنجا وجود دارد.

ظاهرا مایکروسافت از این صفحه جدید برای تبلیغ برخی سرویس‌های خودش نیز استفاده خواهد کرد. همچنین یک بخشی وجود دارد که میزان حافظه ابری شما در وان‌درایو رانشان می‌دهد. به‌گفته مایکروسافت، این صفحه فعلا تا هفت کارت خواهد داشت و کارت‌های بیشتری در آینده برای آن ارائه خواهد کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که مایکروسافت ممکن است به زودی معرفی کند، برنامه Windows Backup است. این برنامه به شما اجازه خواهد داد تا از ویندوز خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این قابلیت، علاوه بر اعمال خودکار تنظیمات قبلی روی کامپیوتر، همه برنامه‌های پین شده روی دسکتاپ، منوی استارت و نوار وظیفه را نیز منتقل خواهد کرد.

در نهایت، مایکروسافت همچنین یک آپدیت جدید برای Dynamic Lighting ارائه خواهد کرد. کاربران از این قابلیت می‌توانند برای همگام‌سازی رنگ ویندوز با لوازم جانبی و رایانه خود استفاده کنند.

همه این قابلیت‌ها با نسخه ۲۲۶۳۱.۲۲۶۲ پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز ۱۱ ارائه شده‌اند که هم‌اکنون در کانال بتا قابل دسترس است. مایکروسافت همچنین اعلام کرده که نسخه ۲۱H2 ویندوز ۱۱ در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ (مهرماه) به پایان کار خود می‌رسد.

این موضوع شامل همه نسخه‌های ویندوز ۱۱ ۲۱H2 که در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شدند می‌شوند که عبارتند از: Home، Pro، Pro Education و Pro for Workstation. مایکروسافت در بیانیه خود گفته است که این نسخه‌ها بعد از ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ دیگر آپدیت‌های امنیتی را دریافت نخواهند کرد.

به گفته مایکروسافت، کسانی که پس از این تاریخ با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند به آن‌ها گفته خواهد شد که دستگاه‌های خود را به جدیدترین نسخه ویندوز ۱۱ آپدیت کنند تا همچنان پشتیبانی‌ها را دریافت کنند.

پس از تاریخ مذکور، دستگاه‌های ویندوز ۱۰ ۲۱H2 که نسخه‌های Home و Pro را اجرا می‌کنند، دیگر آپدیت‌های امنیتی و ماهیانه را برای باگ‌ها و مشکلات امنیتی جدید دریافت نخواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید