قابلیت استفاده از گوشی اندروید به عنوان وبکم در ویندوز ۱۱ فراهم شد - تکفارس 
قابلیت استفاده از گوشی اندروید به عنوان وبکم در ویندوز ۱۱ فراهم شد - تکفارس 
قابلیت استفاده از گوشی اندروید به عنوان وبکم در ویندوز ۱۱ فراهم شد - تکفارس 

قابلیت استفاده از گوشی اندروید به عنوان وبکم در ویندوز ۱۱ فراهم شد

علیرضا بیات
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - 09:30
استفاده از گوشی اندرویدی به عنوان وبکم در ویندوز

با اضافه شدن قابلیت‌های جدید به برنامه Windows Insider هم‌اکنون می‌توانید از گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به عنوان وبکم استفاده نمایید.

کاربران ویندوز ۱۱ که عضو برنامه Windows Insider هستند با تبلت‌ یا گوشی‌های اندروید ورژن ۹ و بالاتر خود می‌توانند در کنفرانس‌های ویدیویی، از آن‌ها به عنوان وبکم استفاده نمایند. برای فعالسازی این قابلیت، احتیاج به یک لینک فعالسازی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی، در دسترس است دارید تا مایکروسافت ورژن ویندوز ۱.۲۴۰۱۲ و بالاتر را در سیستم شما تشخیص دهد.

سپس شما باید اثبات نمایید که عضو برنامه Windows Insider‌ هستید و بعد از آن باید گزینه Manage Device‌ را از مسیر Settings > Bluetooth & devices > Mobile devices پیدا نمایید و اجازه دسترسی ویندوز به موبایل خود را فراهم آورید. در صورت فعالسازی صحیح گوشی یا تبلت خود، یک پیام اتصال موفقیت‌آمیز را مشاهده خواهید نمود.

مایکروسافت همچنین اطلاع‌رسانی کرده است که قابلیت انتخاب بین دوربین پشت گوشی و یا دوربین جلو، در دسترس خواهد بود و همچنین افکت‌های تصویری و عکس‌های به تازگی گرفته شده در گوشی یا تبلت شما در کامپیوتر نیز قابل استفاده هستند. مایکروسافت خبر داده است که ویژگی‌های جدید برنامه Windows Insider در حال آماده شدن و ارائه هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید