آپدیت Moment 3 ویندوز ۱۱ با قابلیت های جذاب در راه است - تکفارس 
آپدیت Moment 3 ویندوز ۱۱ با قابلیت های جذاب در راه است - تکفارس 

آپدیت Moment 3 ویندوز ۱۱ با قابلیت های جذاب در راه است

افشین نوری
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 11:38
ویندوز ۱۱

مایکروسافت قصد دارد با ارائه آپدیت‌های جدید برای ویندوز ۱۱ آن را بهبود ببخشد. در همین راستا این شرکت آپدیت Moment 1 را در ماه اکتبر عرضه کرد و حالا دومین آپدیت Moment قرار است در ماه مارس سال آینده از راه برسد.

آپدیت Moment 1 دارای قابلیت‌های جدیدی مثل Tabbed Files Explorer و یک اپلیکیشن جدید Photos بود و حالا شایعاتی درباره Moment 3 وجود دارد که بعد از Moment 2 ارائه خواهد شد.

یک افشاگر مطرح به نام‌ آیس یونیورس فاش کرده است که Moment 3 احتمالا در ماه می ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و قابلیت‌های نوآورانه‌ای ارائه خواهد کرد‌. مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی اشاره‌ای به این آپدیت نکرده است و ما جزئیات زیادی درباره آن نمی‌دانیم.

مایکروسافت طبق استراتژی جدید خود قصد دارد هر سال دو آپدیت کوچک تحت عنوان Moment برای سیستم‌عامل ویندوز خود ارائه کند و البته برای ویندوز ۱۱ فقط یک آپدیت Moment ارائه کرده است و باید ببینیم آپدیت‌های بعدی چه قابلیت‌‌های جدیدی را ارائه خواهند کرد.

البته به نظر می‌رسد فاصله شش ماهه بین آپدیت‌های Moment 1 و Moment 2 کمی طولانی است و Moment 3 این فاصله را جبران خواهد کرد و در فاصله زمانی کوتاهی عرضه خواهد شد. البته وجود Moment 3 هنوز قطعی نیست و مایکروسافت ممکن است فکرهای دیگری در سر داشته باشد.

با این‌حال، انتظار می‌رود Moment 2  قابلیت‌هایی مثل طراحی جدید تسک‌بار برای تبلت‌ها، جستحوی زنده فایل اکسپلورر، پیشنعادات وب‌سایت در منوی استارت، توصیه‌های مرتبط با مصرف انرژی دستگاه و موارد دیگری را ارائه کند.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم مایکروسافت چه برنامه‌هایی برای بهبود ویندوز ۱۱ دارد.

منبع: Mspoweruser

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید