آپدیت جدید تلگرام با قابلیت به‌اشتراک‌گذاری پوشه چت و والپیپرهای سفارشی عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام با قابلیت به‌اشتراک‌گذاری پوشه چت و والپیپرهای سفارشی عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام با قابلیت به‌اشتراک‌گذاری پوشه چت و والپیپرهای سفارشی عرضه شد - تکفارس 

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت به‌اشتراک‌گذاری پوشه چت و والپیپرهای سفارشی عرضه شد

افشین نوری
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 09:31
تلگرام

تلگرام آپدیت جدیدی با بهبودهای مختلف عرضه کرده است. این آپدیت شامل قابلیت‌هایی مثل پوشه چت قابل‌اشتراک‌گذاری، والپیپرهای سفارشی، ربات‌های بهتر، اسکرول‌های سریع‌تر و چند قابلیت جدبد دیگر می‌شود.

در نسخه جدید تلگرام کاربران می‌توانند پوشه‌های چت را تنها با یک لینک ساده به اشتراک بگذارند. این قابلیت باعث خواهد شد تا پروسه دعوت از دوستان برای پیوستن به گروه‌ها و مجموعه‌ای از کانال‌های جدید بسیار راحت‌تر شود. هر پوشه چت قابلیت پشتیبانی از لینک‌های دعوت چندگانه برای دسترسی به چت‌ها مختلف را خواهد داشت.

قابلیت بعدی، امکان ایجاد والپیپرهای سفارشی با عکس‌ها و ترکیب رنگ‌های مختلف است. این والپیپرها را می‌توانید در چت‌های خاص استفاده کنید. فقط کافی است در دستگاه‌های اندرویدی از منوی سه نقطه گزینه Set Wallpaper و در دستگاه‌های آی‌اواس از منوی سه نقطه گزینه Change Wallpaper را انتخاب کنید.

آپدیت جدید تلگرام همچنین ربات‌های بهتری ارائه کرده است که می‌توانند میزبان اپلیکیشن‌های وب باشند و در هر چتی قابل اجرا خواهند بود. ضمنا، تلگرام گفته است که اپلیکیشن‌های وب اکنون از قابلیت‌های مولتی‌پلیر و کار گروهی برای استفاده اعضا یک گروه پشتیبانی می‌کنند.

همانطور که گفته شد، اسکرول‌های تلگرام نیز سریع‌تر شده‌اند و چند بهبود نیز برای اینترفیس‌های مختلف ارائه شده است. برای مثال، اینترفیس Send When Online اکنون نیاز به تب‌های کمتری دارد. همچنین کاربران تلگرام می‌توانند گروه‌هایی را بدون اضافه کردن بلافاصه اعضا ایجاد کنند.

و مهمتر از همه اینکه، در گروه‌های کمتر از ۱۰۰ عضو که موضوعات آن‌ها فعال شده است، شما قادر به دیدن زمان مشاهده پیام‌های خود توسط سایر اعضای گروه خواهید بود. همچنین برای کسانی که از جدیدترین مدل‌های آیفون استفاده می‌کنند، یک انیمیشن جدید برای عکس‌های پروفایل ارائه شده است.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید