حالا نسخه پریمیوم تلگرام را می‌توانید رایگان استفاده کنید - تکفارس 
حالا نسخه پریمیوم تلگرام را می‌توانید رایگان استفاده کنید - تکفارس 
حالا نسخه پریمیوم تلگرام را می‌توانید رایگان استفاده کنید - تکفارس 

حالا نسخه پریمیوم تلگرام را می‌توانید رایگان استفاده کنید

افشین نوری
۷ فروردین ۱۴۰۳ - 10:43
نسخه پریمیوم تلگرام رایگان

تلگرام در حال اعطای اشتراک نسخه پریمیوم خود به صورت رایگان به کاربران است، اما کاربران باید به تلگرام اجازه دهند تا از شماره موبایل آنها برای ارسال پین یکبار مصرف از طریق SMS استفاده کند.

کاربرانی که قصد دسترسی رایگان به نسخه پریمیوم تلگرام را دارند می‌توانند با پرداخت هزینه‌های اپراتور در این برنامه شرکت کنند. البته این قابلیت، شماره موبایل شما را به دیگران نمایش خواهد داد.

تلگرام با راه‌اندازی برنامه‌ جدیدی به نام P2PL (Per-To-Peer Login Program) سعی کرده تا با استفاده از شماره تلفن کاربران یک رله برای ارسال پین‌های یک بار مصرف (OTP) از طریق SMS بهره بگیرد.

تلگرام گفته است که کاربران باید خودشان هزینه‌های پیامک را پرداخت کنند. از طرف دیگر، شماره موبایل شما برای گیرندگان پیام نمایش داده خواهد شد که می‌تواند یک مشکل حریم خصوصی ایجاد کند.

به گفته تلگرام، این شرکت مسئولیتی در قبال آزار و اذیت کاربرانی که شماره موبایل شما را از طریق برنامه P2PL می‌بینند نخواهد داشت.

شما با داشتن نسخه پریمیوم تلگرام با قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند آپلود فایل‌ تا ۴ گیگابایت، دانلودهای سریع‌تر، تبدیل پیام صوتی و ویدیویی به متن، استیکرها و آیکون‌های ویژه و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

در حال حاضر هزینه اشتراک این نسخه ۴.۹۹ دلاری در ماه است. پاول دورف اخیرا گفته است که تلگرام ۹۰۰ میلیون کاربر دارد.

دورف در اولین مصاحبه عمومی خود از سال ۲۰۱۷ تاکنون، به فایننشال تایمز اعلام کرده این شبکه اجتماعی اکنون از طریق اضافه کردن تبلیغات و اشتراک‌های پریمیوم، به درآمدهای صدها میلیون دلاری دست یافته است. وی ابراز امیدواری کرد این شرکت در سال ۲۰۲۵ سودآور شود. همچنین این شرکت پیشنهاد سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد دلاری دریافت کرده است.

با وجود این پیشنهادات، دورف عرضه اولیه سهام این شرکت را وسیله‌ای برای دموکراتیک کردن دسترسی به ارزش‌های تلگرام می‌داند، اما در خصوص زمان یا مکان احتمالی این عرضه اولیه اطلاعاتی ارائه نکرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید