نسخه بیزنس تلگرام معرفی شد - تکفارس 
نسخه بیزنس تلگرام معرفی شد - تکفارس 
نسخه بیزنس تلگرام معرفی شد - تکفارس 

نسخه بیزنس تلگرام معرفی شد

افشین نوری
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - 08:50
نسخه بیزنس تلگرام

تلگرام سرانجام نسخه بیزنس خود را معرفی کرد. این نسخه قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نسخه بیزنس تلگرام می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارها باشد و قابلیت‌هایی مثل ساعت شروع به کار، موقعیت مکانی کسب و کار و دسترسی به چت‌بات‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

این نسخه برای همه کاربران پریمیوم تلگرام قابل دسترس است و شما می‌توانید از همه قابلیت‌های آن بر اساس نوع کسب و کار خود استفاده کنید.

گفتنی است تلگرام اخیرا به ۹۰۰ میلیون کاربر رسیده و خود را به سوددهی نزدیک می‌کند. پاول دورف گفته است که این شبکه اجتماعی اکنون از طریق اضافه کردن تبلیغات و اشتراک‌های پریمیوم، به درآمدهای صدها میلیون دلاری دست یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد این شرکت در سال ۲۰۲۵ سودآور شود. همچنین این شرکت پیشنهاد سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد دلاری دریافت کرده است.

با وجود این پیشنهادات، دورف عرضه اولیه سهام این شرکت را وسیله‌ای برای دموکراتیک کردن دسترسی به ارزش‌های تلگرام می‌داند، اما در خصوص زمان یا مکان احتمالی این عرضه اولیه اطلاعاتی ارائه نکرد.

تلگرام همچنین در حال اعطای اشتراک نسخه پریمیوم خود به صورت رایگان به کاربران است، اما کاربران باید به تلگرام اجازه دهند تا از شماره موبایل آنها برای ارسال پین یکبار مصرف از طریق SMS استفاده کند.

کاربرانی که قصد دسترسی رایگان به نسخه پریمیوم تلگرام را دارند می‌توانند با پرداخت هزینه‌های اپراتور در این برنامه شرکت کنند. البته این قابلیت، شماره موبایل شما را به دیگران نمایش خواهد داد.

تلگرام با راه‌اندازی برنامه‌ جدیدی به نام P2PL (Per-To-Peer Login Program) سعی کرده تا با استفاده از شماره تلفن کاربران یک رله برای ارسال پین‌های یک بار مصرف (OTP) از طریق SMS بهره بگیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید