آپدیت جدید تلگرام به مناسبت کریسمس منتشر شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام به مناسبت کریسمس منتشر شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام به مناسبت کریسمس منتشر شد - تکفارس 

آپدیت جدید تلگرام به مناسبت کریسمس منتشر شد

افشین نوری
۳ دی ۱۴۰۲ - 14:57
تلگرام

تلگرام جدیدترین آپدیت خود را به مناسبت کریسمس منتشر کرده است. این به‌روزرسانی دارای قابلیت‌های جدیدی است که در ادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

یکی از قابلیت‌ها امکان شخصی‌سازی ظاهر کانال‌ها است. ادمین‌ها می‌توانند برای کاور پروفایل کانال‌ خود یک رنگ، لوگو، ایموجی استاتوس و والپیپر انتخاب کنند. برای شخصی‌سازی ظاهر کانال می‌توانید از طریق تنظیمات به قسمت Appearance بروید و ترجیحات خود را اعمال کنید.

در آپدیت جدید تلگرام شما همچنین می‌توانید پست‌های کانال‌ها را استوری کنید و سایز و موقعیت آن‌ها را تغییر دهید. در این به‌روزرسانی، امکان هدیه‌ دادن سرویس پریمیوم به چندین کاربر نیز فراهم شده است.

تلگرام

برای این منظور، در بخش تنظیمات گزینه جدیدی به نام Gift Premium اضافه شده که شما به کمک آن می‌توانید سرویس پریمیوم را به حداکثر ۱۰ نفر هدیه دهید.

آپدیت جدید تلگرام همچنین بازدیدکنندگان استوری‌ها را به شما نمایش خواهد داد. شما به آمار کاربرانی که پست‌های شما را ری‌پست کرده‌اند، دسترسی خواهید داشت. قابلیت ری‌پست در آپدیت جدید شامل تصاویر، فایل‌ها، صدا و ویدئو می‌شود. 

همچنین قابلیت اضافه کردن تصاویر به استوری‌ها نیز در آپدیت جدید تلگرام فراهم شده است. شما همچنین می‌توانید پس‌زمینه استوری‌ها را حذف کنید.

تلگرام اخیرا به‌روزرسانی یگری برای اپلیکیشن‌های iOS و اندروید منتشر کرده بود که شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب می‌شود. در این آپدیت، تلگرام قابلیت ترجمه پیام‌های صوتی و تصویری را برای همه کاربران ارائه کرده است.

این قابلیت قبلا فقط برای کاربران پولی قابل دسترس بود. حالا کاربران به‌طور رایگان می‌توانند هر هفته دو پیام را به متن تبدیل کنند. تلگرام گفته که این قابلیت را به تدریج عرضه می‌کند، بنابراین ممکن است بلافاصله در دسترس همه قرار نگیرد.

تلگرام همچنین قابلیت جدیدی برای پیشنهاد کانال‌های مشابه ارائه کرده است. تلگرام این پیشنهادها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند پست‌های لایک‌شده و زمان صرف‌شده در یک کانال خاص به شما نشان خواهد داد.

قابلیت دیگری که تلگرام معرفی کرده امکان بازنشر استوری دیگران را فراهم می‌کند، درست مثل کاری که در اینستاگرام می‌توانید انجام دهید. شما همچنین می‌توانید پیام‌های ویدیویی را برای استوری‌ها ضبط کنید. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید