تلگرام قابلیت ساخت استیکر با هوش مصنوعی را ارائه کرد - تکفارس 
تلگرام قابلیت ساخت استیکر با هوش مصنوعی را ارائه کرد - تکفارس 
تلگرام قابلیت ساخت استیکر با هوش مصنوعی را ارائه کرد - تکفارس 

تلگرام قابلیت ساخت استیکر با هوش مصنوعی را ارائه کرد

فرزاد اسرافیلی
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - 20:28
استیکر هوش مصنوعی تلگرام

در جدیدترین قابلیت تلگرام، کاربران می‌توانند دست به کار خلاقانه بزنند و استیکرهای سفارشی با هوش مصنوعی بسازند.

اکثر مردم تنها برای چت کردن با دوستان و خانواده یا اشتراک گذاری و ذخیره فایل‌های بزرگ و حجیم که در پیام رسان‌های دیگر امکان پذیر نیست، از تلگرام استفاده می‌کنند. اما کاربرانی که از خلاقیت و مهارت هنری کافی برخوردار هستند، احتمالاً به ساخت استیکر جدید در تلگرام علاقه مند باشند. در جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام، این امکان به کاربران داده شده است که عکس بگیرید و با حذف پس زمینه، عناصر دیگری مانند متن و نقاشی را به آن اضافه کنید و از آن استیکر بسازند.

جهت استفاده از ویرایشگر جدید استیکر، به اپ استور مراجعه کنید و مطمئن شوید که آخرین آپدیت تلگرام نصب شده است. پس از به‌روزرسانی، به یک چت تلگرام بروید و در قسمت استیکرها آیکون «+» را فشار دهید تا بتوانید به ساخت استیکر بپردازید.

ساخت استیکر در واقع آنقدرها هم سخت نیست، این قابلیت در نوع خودش جالب است و کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت به طور خودکار پس زمینه را حذف کرده و از عکس مورد نظر استیکر بسازند و برای دوستان خود بفرستند.

هنگامی که استیکر خود را ویرایش کردید، می‌توانید آن را با یک شکلک تطبیق دهید و مستقیماً به مخاطبین خود ارسال کنید. حتی می‌توانید آن را به مجموعه استیکرها اضافه کنید.

یکی دیگر از تغییرات جدید در این به‌روزرسانی این است که می‌توانید استیکرهایی که به طور پیش فرض در تلگرام موجود هستند را به مجموعه‌ استیکرهای سفارشی خود اضافه کنید و برای دسترسی آسان همه را در یک جا جمع کنید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی منوی سه نقطه روی مجموعه استیکرها و کپی کردن لینک t.me منحصربفردی که داده خواهد شد، استیکرهای ساخته شده خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بنا به اعلام تلگرام در این ماه شاهد معرفی ۱۶ قابلیت جدید برای این پیام رسان خواهیم بود. لازم به ذکر است کاربران می‌توانند با آپدیت کردن تلگرام خود از قابلیت ساخت استیکر بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید