تلگرام پریمیوم با هزینه اشتراک ۴.۹۹ دلار در ماه عرضه شد - تکفارس 
تلگرام پریمیوم با هزینه اشتراک ۴.۹۹ دلار در ماه عرضه شد - تکفارس 

تلگرام پریمیوم با هزینه اشتراک ۴.۹۹ دلار در ماه عرضه شد

افشین نوری
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - 13:45
تلگرام

تلگرام سرانجام نسخه پولی خود یعنی تلگرام پریمیوم را عرضه کرد و‌ شما با پیوستن به آن می‌توانید به قابلیت‌های بی‌شماری دسترسی داشته باشید. 

اما قبل از آنکه به قابلیت‌های این نسخه بپردازیم باید به رکورد تازه‌ای اشاره کنیم‌ که تلگرام به آن دست یافته است. این اپلیکیشن توانسته در سال ۲۰۲۲ جزو ۵ اپلیکیشن پردانلود دنیا قرار بگیرد و مهمتر از همه اینکه این اپلیکیشن هم‌اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. 

نکته جالب در ثبت این رکورد آن است که تلگرام هیچ پولی برای تبلیغ خود خرج نکرده است و این اپلیکیشن صرفا با توصیه کاربران به همدیگر رشد کرده است.

تلگرام

اما درباره نسخه پولی تلگرام پریمیوم باید بگوییم‌ که این نسخه قرار است قابلیت‌های اضافه‌تری را در ازای پرداخت حق اشتراک ماهانه ارائه کند.‌ هزینه اشتراک ‌ماهانه این نسخه ۴.۹۹ دلار در ماه است.

قابلیت‌های انحصاری این نسخه شامل امکان آپلود فایل ۴ گیگابایتی، دانلودهای سریع‌تر، استیکرهای و ری‌اکشن‌های اختصاصی، ابزارهای مدیریت چت و موارد دیگر می‌شوند. 

مشترکین این نسخه، در کنار نام پروفایل خود یک برچسب ویژه نیز خواهند داشت که آن‌ها را از کاربران عادی متمایز خواهد کرد. آن‌ها همچنین به آیکون‌های جدیدی دسترسی خواهند داشت که می‌توانند آن‌ها را به صفحه هوم گوشی خود برای هماهنگی بهتر با والپیپیر اضافه کنند. 

از طرف دیگر، در نسخه تلگرام پریمیوم، دیگر از نمایش تبلیغات در کانال‌های عمومی و بزرگ خبری نخواهد بود و شما آن‌ها را در این کانال‌ها نخواهید دید. 

تلگرام

تلگرام در کنار عرضه نسخه پولی، قابلیت‌های رایگان فراوان دیگری نیز برای کاربران عادی عرضه کرده است. برای مثال، شخصیت‌های مطرح و سازمان‌ها می‌توانند برای وریفای کردن اکانت خود اقدام کنند و تیک مخصوص تلگرام را دریافت کنند و خود را از کاربران معمولی متمایز کنند. 

همچنین کاربران اندروید تلگرام  می‌توانند پیش‌نمایش چت‌ها را بدون اینکه مجبور شوند آن‌ها را با علامت خوانده‌شده نشان‌دار کنند  به‌سرعت مشاهده کنند. از طرفی، کاربران آی‌اواس اکنون می‌توانند همانند کاربران اندرویدی فایل‌های بزرگ ۲ گیگابایتی را آپلود کنند.‌

تلگرام گفته است که آپدیت جدید شامل برطرف‌سازی بیش از ۱۰۰ باگ قبلی و بهینه‌‌سازی مختلفی ‌می‌شود‌ که آن را تبدیل به بزرگترین آپدیت‌های چند سال اخیر تلگرام می‌کند. این آپدیت‌ هم برای نسخه موبایل و هم دسکتاپ قابل‌دسترس است. 

در هر حال اگر شما هم علاقمند به نسخه پولی تلگرام هستید می‌توانید با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه آن از قابلیت‌هلی منحصر به فرد آن استفاده‌ کنید. نظر شما درباره ارائه چنین نسخه‌ای برای تلگرام‌ چیست؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید