وضوح تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا فاش شد - تکفارس 
وضوح تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا فاش شد - تکفارس 
وضوح تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا فاش شد - تکفارس 

وضوح تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا فاش شد

افشین نوری
۲۶ دی ۱۴۰۱ - 19:28
سامسونگ گلکسی S23 اولترا

گوشی گلکسی S23 اولترا قرار است از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره ببرد که جایگزین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا خواهد شد. این دو دوربین وضوح تصویر بسیار متفاوتی خواهند داشت.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا تصاویری با کیفیت ۱۲۲۴۰×۱۶۳۲۰ پیکسل ثبت خواهد کرد، در حالیکه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا دارای وضوح تصاویر ۹۰۰۰×۱۲۰۰۰ پیکسل بود. حجم چنین تصویری در گلکسی S22 اولترا حدودا ۱۴ مگابایت می‌شد، اما ظاهرا در گلکسی S23 اولترا تصاویر ۱۲۲۴۰×۱۶۳۲۰ پیکسلی سایز متفاوتی خواهد داشت بطوریکه از ۲۰ تا ۴۰ مگابایت متغیر خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ از چه تکنیکی برای کاهش حجم‌ تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا استفاده خواهد کرد. البته این‌روزها اکثر شرکت‌ها تمایلی به استفاده از دوربین با رزولوشن بسیار بالا روی گوشی‌های خود ندارد چراکه در این صورت نیاز به حافظه زیادی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها خواهد بود. سامسونگ هم صرفا به خاطر موضوع مارکتینگ اقدام به ارائه یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روی گلکسی S23 اولترا خواهد کرد.

در هر حال، سامسونگ قرار است سری گلکسی S23 را در روز اول فوریه معرفی کند و امکان پیش‌سفارش مدل‌های این سری از الان وجود دارد. اگر شما یک مدل گلکسی را رزرو کنید ۵۰ دلار تخفیف خواهید گرفت و اگر دو مدل را ۱۰۰ دلار.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید