عملکرد ضعیف نسخه ۱۲ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا در بنچمارک گیک بنچ - تکفارس 
عملکرد ضعیف نسخه ۱۲ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا در بنچمارک گیک بنچ - تکفارس 
عملکرد ضعیف نسخه ۱۲ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا در بنچمارک گیک بنچ - تکفارس 

عملکرد ضعیف نسخه ۱۲ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا در بنچمارک گیک بنچ

مهدی حلوائی
۱۴ دی ۱۴۰۱ - 11:45
گلکسی S23 اولترا

نسخه‌ی ۸ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا تا به حال چندین بار در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده اما حالا امروز نتیجه‌ی عملکرد نسخه‌ی ۱۲ گیگابایتی این گوشی پرچمدار در گیک بنچ فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گلکسی S23 اولترا با شماره مدل SM-S918B امروز در آزمایش‌های بنچمارک گیک بنچ نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۱۴۹۵ و چندهسته‌ای ۴۶۴۷ را دریافت کرد. هرچند که عملکرد تک‌هسته‌ای این گوشی در بنچمارک یادشده بسیار خوب بوده اما پرچمدار جدید سامسونگ در بخش عملکرد چندهسته‌ای بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شده است. گفته می‌شود که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با حداکثر قرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز بهره می‌برد.

در حال حاضر گوشی لنوو لیجن Y90 (با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱) رکورد برترین عملکرد تک‌هسته‌ای گیک بنچ در بخش گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد (با نمره‌ی ۱۱۹۰) اما عملکرد گلکسی S23 اولترا در این بخش ۲۵.۶ درصد بهتر از پرچمدار لنوو بوده است. از این رو نسخه‌ی ۱۲ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا از نظر عملکرد تک‌هسته‌ای، گوشی قدرتمندی به حساب می‌آید.

با این وجود، عملکرد چندهسته‌ای پرچمدار جدید سامسونگ علی‌رغم برتری نسبت به بهترین گوشی گیک بنچ (ریلمی GT نئو ۳ با تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۲۲۰ موفق به کسب نمره‌ی چندهسته‌ای ۳،۸۴۷ شده است) در مقایسه با گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ضعیف‌تر بوده است. برای مثال، نسخه‌ی ۸ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا اخیراً در همین بنچمارک نمره‌ی چندهسته‌ای ۵۱۷۹ را دریافت کرده بود. انتظار می‌رود که سامسونگ این مشکل را تا زمان عرضه‌ی گوشی‌های نسل جدید خود رفع کند.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید