گلکسی S23 اولترا از دوربین سلفی قدرتمندی بهره می برد - تکفارس
گلکسی S23 اولترا از دوربین سلفی قدرتمندی بهره می برد - تکفارس

گلکسی S23 اولترا از دوربین سلفی قدرتمندی بهره می برد

مهدی حلوائی
۱۶ دی ۱۴۰۱ - 20:37
سامسونگ گلکسی S23 اولترا

هرچند که از آغاز سال جدید میلادی کمتر از یک هفته می‌گذرد اما قرار است یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال، یعنی گلکسی S23 اولترا، به زودی معرفی شود. حالا امروز اطلاعات تازه‌ای در خصوص دوربین سلفی این گوشی منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بدون شک گلکسی S23 اولترا یکی از نامزدهای عنوان برترین‌ گوشی سال خواهد بود و با توجه به جایگاه فعلی سامسونگ در بازار و عملکرد مالی ضعیف گلکسی S22 اولترا، انتظارات از این گوشی تا حد زیادی بالا رفته است. از این رو انتظار می‌رود که سامسونگ در پرچمدار جدید خود بسیاری از مشکلات گلکسی S22 اولترا را رفع کند. با این وجود، گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی گلکسی S23 اولترا از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند که از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی S22 اولترا ضعیف‌تر است.

حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که به عملکرد بهتر دوربین سلفی گلکسی S23 اولترا نسبت به S22 اولترا، علی‌رغم تعداد مگاپیکسل‌های کمتر آن، اشاره دارد. بر اساس گزارش افشاگری به نام احمد قوایدر (Ahmed Qwaider)، دوربین سلفی گلکسی S23 اولترا از حالت پرو و فناوری پیکسل دوگانه بهره می‌برد. این ویژگی‌ها کیفیت عملکرد گوشی در ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور و همچنین کیفیت کلی تصاویر دوربین سلفی آن را افزایش خواهند داد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید