فاش شد: ۴ برتری گلکسی S23 اولترا نسبت به گلکسی S22 اولترا - تکفارس 
فاش شد: ۴ برتری گلکسی S23 اولترا نسبت به گلکسی S22 اولترا - تکفارس 
فاش شد: ۴ برتری گلکسی S23 اولترا نسبت به گلکسی S22 اولترا - تکفارس 

فاش شد: ۴ برتری گلکسی S23 اولترا نسبت به گلکسی S22 اولترا

افشین نوری
۲۲ دی ۱۴۰۱ - 13:46
سامسونگ گلکسی S23 اولترا

در حالیکه هنوز چند هفته تا معرفی گلکسی S23 سامسونگ باقی مانده است به نظر می‌رسد مدل گلکسی S23 اولترا بهبودهای قابل‌توجهی در بخش‌های مختلف نسبت به گلکسی S22 اولترا خواهد داشت. ‌

امروز یک افشاگر به نام آیس یونیورس اطلاعات مهمی درباره این گوشی فاش کرده است که چهار بهبود مهم آن را نسبت به مدل‌ قبلی‌اش نشان می‌دهد. علاوه بر اینکه‌ گفته می‌شود گلکسی S23 اولترا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و یک دوربین پیشرفته ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود، آیس یونیورس به سایر بهبودهای قابل‌توجه این گوشی پرداخته است که آن را از گلکسی S22 اولترا متمایز خواهد کرد.

این افشاگر گفته است که گلکسی S23 اولترا در چهار بخش نسبت به گلکسی S22 اولترا برتری عمده خواهد داشت که شامل موارد زیر می‌شوند: 

  • اول اینکه کیفیت صوتی و قدرت اسپیکر آن بهبود خواهد یافت.
  • ثانیا این گوشی برعکس گلکسی S22 اولترا هیچ ‌مشکلی در بخش فوکوس دوربین نخواهد داشت. 
  • سوم اینکه لرزش دوربین گلکسی S23 اولترا بسیار ناچیز خواهد بود.
  • و چهارم اینکه کیفیت میکروفون گلکسی S23 اولترا در حد عالی و فوق‌العاده خواهد بود.

همانطور که احتمالا می‌دانید گلکسی S22 اولترا از مشکل فوکوس دوربین رنج می‌برد و خیلی از کاربران از این موضوع اظهار نارضایتی کرده‌اند. اسپیکرهای این گوشی نیز مشکل تولید صدای ضعیف و آرام را دارد و این موضوع برای خیلی‌ها خوشایند نیست.  

از طرفی، با وجود اینکه دوربین گلکسی S22 اولترا قابلیت لرزشگیری خوبی نسبت به گلکسیS21 اولترا دارد، اما هنوز جای کار زیادی برای بهبود آن وجود دارد و سامسونگ می‌تواند قابلیت لرزشیگری دوربین گلکسی S23 اولترا را به میزان قابل‌توجهی بهبود ببخشد. 

ضمنا میکروفون گلکسی S22 اولترا با وجود اینکه مشکل حادی ندارد، اما به نظر می‌رسد که در هنگام برخی تماس‌های صوتی به مشکل بر می‌خورد. بنابراین سامسونگ در این بخش هم می‌تواند بهبودهای خوبی ایجاد کند. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم گلکسی S23 اولترا در نهایت با چه مشخصات و قابلیت‌هایی معرفی می‌شود.

منبغ: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید