توییتر کامنت‌ها و گفتگوهای کاربران توییتر بلو را بالاتر از سایر کاربران نمایش خواهد داد - تکفارس 
توییتر کامنت‌ها و گفتگوهای کاربران توییتر بلو را بالاتر از سایر کاربران نمایش خواهد داد - تکفارس 
توییتر کامنت‌ها و گفتگوهای کاربران توییتر بلو را بالاتر از سایر کاربران نمایش خواهد داد - تکفارس 

توییتر کامنت‌ها و گفتگوهای کاربران توییتر بلو را بالاتر از سایر کاربران نمایش خواهد داد

افشین نوری
۴ دی ۱۴۰۱ - 07:41
توییتر

توییتر اخیرا نسخه جدید سرویس پولی توییتر بلو را با قابلیت‌های زیاد عرضه کرد و حالا به نظر می‌رسد که مدیران توییتر از جمله ایلان ماسک قصد دارند همه قابلیت‌های جدید خوی را برای مشترکین این سرویس ارائه کنند. 

ماسک ظاهرا هدف اصلی خود را افزایش درآمدهای توییتر گذاشته است و اولین اقدام او در این جهت معرفی نسخه جدید توییتر بلو با هزینه اشتراک ۸ دلار در ماه و امکان دریافت تیک آبی برای همه کاربران بود. 

توییتر همچنین قول داده بود که گفتگوهای کاربران توییتر بلو بیشتر از سایر کاربران دیده بشود‌. این به معنای آن است که کامنت‌ها و ریپلای‌های کاربران توییتر بلو بالاتر از سایر کاربران نمایش داده خواهد شد و در نتیجه آن‌ها بیشتر از دیکران در معرض دید خواهند بود و بازخوردها و ایمپرشن بیشتری دریافت خواهند کرد. بنابراین شما در زیر یک توییت، ابتدا کامنت‌های کاربران توییتر آبی را مشاهده خواهید کرد و در بین این کاربران، آن‌هایی که تیک آبی دارند بالاتر از همه قرار خواهند داشت.  

کاربران این سرویس همچنین می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری به مدت یک ساعت آپلود کنند‌. البته قابلیت آپلود ویدیوهای طولاتی فقط برای نسخه وب توییتر بلو قابل دسترس و روی موبایل نمی‌توان این کار را انجام داد. شما با استفغده از این قابلیت می‌توانید ویدیوهایی لا سایز حداکثر ۲ گیگابایت و وضوح ۱۰۸۰P آپلود کنید. تا قبل از این، کاربران توییتر بلو فقط می‌توانستند ویدیوهای ۱۰ دقیقه‌ای با وضوح ۱۰۸۰P و حداکثر حجم ۵۱۲ مگابایت آپلود کنند. 

توییتر به ارائه همه این قابلیت‌ها در واقع قصد دارد که کاربران خود را به سمت توییتر بلو سوق بدهد تا از این طریق بتواند درآمدهای خودش را افزایش دهد. 

شما با پرداخت ۸ دلار در ماه (برای کاربران اندروید و نسخه وب) یا ۱۱ دلار در ماه (کاربران آی او اس) می‌توانید مشترک توییتر بلو شوید و از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن استفاده کنید. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید