اپلیکیشن زوم به خودروهای تسلا اضافه می شود - تکفارس 
اپلیکیشن زوم به خودروهای تسلا اضافه می شود - تکفارس 
اپلیکیشن زوم به خودروهای تسلا اضافه می شود - تکفارس 

اپلیکیشن زوم به خودروهای تسلا اضافه می شود

مهدی حلوائی
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 19:55
زوم تسلا

بر اساس گزارش شرکت سازنده‌ی زوم، این اپلیکیشن ویدیو کنفرانس محبوب به‌زودی به خودروهای تسلا اضافه خواهد شد تا رانندگان بتوانند بدون نیاز به استفاده از گوشی‌ هوشمند در تماس‌های صوتی و ویدیویی حضور پیدا کنند.

مطالب مرتبط:

ناتاشا والیا (Natasha Walia)، مدیر محصول شرکت زوم، امروز در رویداد Zoomtopia از اضافه‌شدن این اپلیکیشن به خودروهای تسلا خبر داد. احتمالاً اپلیکیشن زوم از دوربین داخلی خودروهای تسلا، که در قسمت بالایی آینه‌ی داخل قرار دارد، استفاده خواهد کرد. عملکرد اصلی این دوربین، بررسی میزان آگاهی راننده هنگام استفاده از سیسیتم اتوپایلت و هشدار به او در شرایط ضروری است.

زوم تسلا

دوربین داخلی خودروهای تسلا در گذشته نگرانی‌هایی را در مورد حریم خصوصی راننده‌ها ایجاد کرده بود و در صورتی که اپلیکیشن زوم نیز از این دوربین استقاده کند، احتمالاً نگرانی‌ها در مورد دسترسی شرکت‌های شخص ثالث به حریم خصوصی کاربران بیشتر نیز خواهد شد.

در حال حاضر هنوز تاریخ عرضه‌ی این اپلیکیشن برای خودروهای تسلا اعلام نشده و همچنین مشخص نیست که آیا این اپلیکیشن تنها با شبکه‌های وای فای کار خواهد کرد و یا کاربران Premium Connectivity امکان برقراری تماس صوتی با استفاده از این پلن ۹،۹۹ دلاری را خواهند داشت.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید