خودرو تسلا مدل ۳ پرفورمنس ۲۰۲۴ رونمایی شد - تکفارس 
خودرو تسلا مدل ۳ پرفورمنس ۲۰۲۴ رونمایی شد - تکفارس 
خودرو تسلا مدل ۳ پرفورمنس ۲۰۲۴ رونمایی شد - تکفارس 

خودرو تسلا مدل ۳ پرفورمنس ۲۰۲۴ رونمایی شد

فرشاد مکوندی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 16:31
تسلا مدل 3 پرفورمنس

خودرو تسلا مدل ۳ پرفورمنس ۲۰۲۴ اخیرا با ۵۱۰ اسب بخار قدرت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ۲.۹ ثانیه رونمایی شده است.

خودرو جدید شرکت تسلا با ۵۱۰ اسب بخار قدرت، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و در مدت زمان ۲.۹ ثانیه، سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. برای مقایسه، نسخه قبلی این خودرو می‌توانست در مدت زمان ۳.۱ ثانیه، سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن، ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت بود.

خودرو تسلا مدل ۳ پرفورمنس از آخرین نسل سیستم رانندگی تسلا (Performance 4DU) استفاده می‌کند که باعث بهبود گشتاور، قدرت و کارایی این خودرو نسبت به نسل قبل شده است. این خودرو در مقایسه با مدل ۳ قبلی، می‌تواند بیش از ۲۲ درصد توان پیوسته، بیش از ۳۲ قدرت بیشینه و بیش از ۱۶ درصد گشتاور بیشینه بیشتری ارائه کند. به گفته‌ی شرکت تسلا «رانندگان شتاب بهتر و رانندگی پایدارتری را در پیچ‌ها احساس می‌کنند. این زیبایی گشتاور بیشتر در این خودرو است.»

تسلا مدل 3 پرفورمنس
تسلا مدل 3 پرفورمنس

شرکت تسلا درباره‌ی مدل ۳ پرفورمنس می‌گوید: بهبودهای عملکردی در این خودرو بدون افزایش مصرف انرژی به دست آمده است؛ در واقع ما شاهد کاهش حدود ۲ درصدی مصرف انرژی نسبت به نسل قبل مدل ۳ پرفورمنس هستیم. این عملکرد اضافی با استفاده از لاستیک‌های پیرلی P Zero و رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی مخصوص تسلا به جاده منتقل می‌شود.

خودروی تسلا مدل ۳ پرفورمنس ۵۴,۳۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. مشتریان این شرکت می‌توانند با پیش پرداخت ۲۵۰ دلاری، خودرو جدید تسلا را تا زمان عرضه، رزرو کنند. همچنین سیستم کمک خودران کامل شرکت تسلا به عنوان آپشن و با قیمت ۸ هزار دلار در تسلا مدل ۳ پرفورمنس قابل سفارش است. مشتریان برای انتخاب رنگ‌هایی مانند Deep Blue metallic و Ultra Red لازم است تا هزینه بیشتری در حدود ۱,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰ دلار، برای سفارش خودروی خود به این شرکت بپردازند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید