با این اپلیکیشن اندرویدی قابلیت Dynamic Island آیفون ۱۴ پرو را روی گوشی خود داشته باشید - تکفارس 
با این اپلیکیشن اندرویدی قابلیت Dynamic Island آیفون ۱۴ پرو را روی گوشی خود داشته باشید - تکفارس 
با این اپلیکیشن اندرویدی قابلیت Dynamic Island آیفون ۱۴ پرو را روی گوشی خود داشته باشید - تکفارس 

با این اپلیکیشن اندرویدی قابلیت Dynamic Island آیفون ۱۴ پرو را روی گوشی خود داشته باشید

افشین نوری
۱ مهر ۱۴۰۱ - 09:04
آیفون 14 پرو

اپل اخیرا سری آیفون ۱۴ را با قابلیت جدیدی به نام جزیره پویا یا Dynamic Island معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانند با یک اپلیکیشن ساده به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن با نام dynamicSpot در پلی استور عرضه شده است و به تقلید از قابلیت Dynamic Island مدل‌های پرو آیفون ۱۴ طراحی شده است. قابلیت جزیره پویا یک قابلیت جدید است که در قسمت بالای نمایشگر در اطراف بریدگی هول پانچ ظاهر می‌شود و اطلاعاتی مثل نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ورودی را به کاربر نمایش می‌دهد‌. حالا این قابلیت در اختیار کاربران اندرویدی نیز قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد.‌

البته اپلیکیشن dynamicSpot هنوز در مرحله بتا است و همچنین چند روز پیش عرضه شده است. بنابراین اگر قصد استقاده از این اپلیکیشن را دارید حتما توجه داشته باشید که ممکن است باگ‌هایی در آن وحود داشته باشد که البته این موضوع برای اپلیکیشنی که به‌تازگی عرضه شده است طبیعی است.

نکته جالب در مورد dynamicSpot این است که برخلاف Dynamic Island قابلیت شخصی‌سازی دلرد و شما به‌راحتی می‌توانید تنظیمات موردنظر خود را روی آن اعمال کنید‌. البته اپل ممکن است علیه توسعه‌دهندگان این قابلیت شکایت کند و آن‌ها را متهم به کپی برداری کند.

با این حال، به نظر می‌رسد توسعه دهندگان این اپلیکیشن صرفا از Dynamic Island الهام گرفته باشند و از نظر قانونی چیزی را تقض نکرده باشند. اپلیکیشن dynamicSpot قرار است در ماه‌های آینده با دریافت بازخوردهای کاربران بهبود بیابد و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران اندرویدی قرار بدهد‌.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد و واکنش اپل نسبت به این موضوع چه خواهد بود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید