بخش بازی نتفلیکس از تلفن همراه شروع می شود - تکفارس 
بخش بازی نتفلیکس از تلفن همراه شروع می شود - تکفارس 
بخش بازی نتفلیکس از تلفن همراه شروع می شود - تکفارس 

بخش بازی نتفلیکس از تلفن همراه شروع می شود

حامد شهرزاد
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - 10:08
netflix

شرکت نتفلیکس به عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه دوم خود در روز سه شنبه اعلام کرد که تلاش‌های اولیه این شرکت در زمینه بازی‌ها معطوف به بازی‌های موبایلی خواهد بود و این بازی‌ها با اشتراک نتفلیکس کاربران نیز همراه خواهد بود. این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد که این شرکت اعلام کرد مایک وردو، مدیر سابق الکترونیک آرتز و آکیولس را به عنوان سرپرست کار بازی خود استخدام کرده است.

این همان چیزی است که نتفلیکس از نامه خود به سرمایه‌گذاران درباره بازی گفت:

ما همچنین در مراحل اولیه توسعه بیشتر بازی‌ها هستیم و تلاش‌های قبلی خود را پیرامون تعامل (مثلا بلک میرر بندرزنچ) و بازی‌های استرینج تینگز انجام می‌دهیم. ما بازی را به عنوان دسته محتوای جدید دیگری برای خود قلمداد می‌کنیم، مشابه گسترش به فیلم‌های ساخت خود، انیمیشن‌های جدید و تلویزیون بدون کابل. بازی‌ها بدون هزینه اضافی مشابه فیلم‌ها و سریال‌ها در اشتراک نتفلیکس اعضا گنجانده می‌شوند. در ابتدا، ما بیشتر در بازی‌های دستگاه‌های تلفن همراه متمرکز خواهیم شد.

مطالب مرتبط:

ما از ارائه فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خود مثل همیشه هیجان زده‌ایم و انتظار داریم یک دوره طولانی از سرمایه‌گذاری و رشد در همه گروه‌های محتوای موجود افزایش یابد، اما از آنجا که حدود یک دهه از تلاش ما برای برنامه‌های ساخت شرکت خود می‌گذرد، فکر می‌کنیم اکنون زمان مناسبی است که درباره چگونگی ارزیابی اعضای ما از بازی‌ها بیشتر بدانیم.

هنوز جزئیاتی در مورد انواع بازی‌ها در دسترس نیست، اگرچه نتفلیکس به تازگی قرارداد تلویزیونی خود را با شوندا ریمز تمدید کرده است که شامل فیلم‌های بلند و محتوای مربوط به بازی است. همچنین در مورد چگونگی تحویل بازی‌ها به مشترکان نتفلیکس خبری نیست.

این شرکت در گذشته اذعان کرده است که با بازی و زمان و توجه رقابت می‌کند، مدیر عامل شرکت رید هستینگ گفت که ما در سال ۲۰۱۹ بیش از اچ بی‌او با فورتنایت رقابت می‌کنیم. گرگ پیتر که رئیس بخش بازی نتفلیکس است، در مورد علاقه این شرکت در مورد بازی‌ها در ماه‌آوریل به عنوان بخشی از درآمد سه ماهه اول آن یاد کرد و این شرکت با تجربیاتی مانند بلک میرر بندرزنچ و کارمن سندیگو خود را وارد عرضه رقابت‌های بازی‌های مختلف کرده است

اما با استخدام اخیر این شکرت و اطلاعات جدیدی که روز سه شنبه در مورد برنامه‌های اولیه آن به اشتراک گذاشته شد، اکنون به نظر می‌رسد نتفلیکس بیش از هر زمان دیگری روی بازی‌ها تمرکز کرده است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید