نتفلیکس به خدمات اجاره DVD خود پایان می دهد - تکفارس 
نتفلیکس به خدمات اجاره DVD خود پایان می دهد - تکفارس 
نتفلیکس به خدمات اجاره DVD خود پایان می دهد - تکفارس 

نتفلیکس به خدمات اجاره DVD خود پایان می دهد

افشین نوری
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - 12:50
نتفلیکس

نتفلیکس اعلام کرده که در اواخر ماه جاری پس از یک ربع قرن، سرانجام به ارسال پستی DVDهای اجاره‌ای برای مشتریان خود در سراسر ایالات متحده پایان می‌دهد.

هرچند این روزها اکثر مشتریان نتفلیکس از کتابخانه پیشنهادات آنلاین این شرکت استفاده می‌کنند، اما همچنان کسانی هستند که از روش پستی اقدام به دریافت محتوای موردنظر خود می‌کنند.

در حالیکه نتفلیکس سرویس پستی خود را تعطیل می‌کند شرکت Scarecrow گفته است که قصد دارد کتابخانه‌‌ای از محتواهای گوناگون را به‌صورت پستی در دسترس مشتریان قرار دهد. مشتریان می‌توانند پس از ثبت نام آنلاین و طی فرآیندی که حداکثر دو روز طول می کشد به کتابخانه‌ای از DVDها و دیسک‌های Blu-ray دسترسی پیدا کنند و هر بار حداکثر شش عنوان را می توانند سفارش دهند.

هزینه هر بسته ۱۲ دلار است که شامل هزینه پست نیز می‌شود و مشتریان باید ظرف ۱۴ روز آن را بازگردانند. شرکت Scarecrow خدمات اجاره پستی خود را ابتدا در زمان همه‌گیری کرونا با ۶۰۰ مشتری در ۲۵ ایالت آمریکا به‌طور آزمایشی آغاز کرد و حالا با توجه به اینکه نتفلیکس تصمیم به بستن سرویس پستی خود گرفته است، Scarecrow فکر می‌کند که الان زمان مناسبی برای ارائه سرویس خود در سراسر آمریکا است.

مجموعه Scarecrow شامل بیش از ۱۴۵۰۰۰ عنوان می شود که ر مقایسه با کتابخانه نتفلیکس که فقط ۱۴۰۰۰ عنوان دارد بسیار قابل توجه است. بنابراین انتظار می‌رود که تعداد زیادی از مشترکین نتفلیکس در Scarecrow ثبت نام کنند.

نتفلیکس در تلاش برای حفظ مشتریان خود است و در همین راستا مبالغ زیادی را روی تولید محتواهای متنوع سرمایه گذاری کرده است.

منبع: digitaltrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید