مشترکین پستی نتفلیکس احتمالاً تا ۱۰ دی وی دی اسرارآمیز دریافت خواهند کرد - تکفارس 
مشترکین پستی نتفلیکس احتمالاً تا ۱۰ دی وی دی اسرارآمیز دریافت خواهند کرد - تکفارس 
مشترکین پستی نتفلیکس احتمالاً تا ۱۰ دی وی دی اسرارآمیز دریافت خواهند کرد - تکفارس 

مشترکین پستی نتفلیکس احتمالاً تا ۱۰ دی وی دی اسرارآمیز دریافت خواهند کرد

افشین نوری
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 09:54
نتفلیکس

پاکت‌های قرمزرنگ معروف نتفلیکس ممکن است به زودی حذف بشوند، اما قبل از آن ظاهرا این شرکت قصد دارد کار مهمی انجام دهد. نتفلیکس مدت‌هاست که به جای ارسال پستی دی وی دی‌ها، تمرکز خود را روی استریم گذاشته است. با این حال، تد ساراندوس، مدیرعامل این شرکت اخیرا گفته بود که نتفلیکس آخرین بسته دی وی دی‌های خود را در تاریخ ۲۹ سپتامبر برای مشترکین ارسال خواهد کرد.

در همین راستا، نتفلیکس اعلام کرده که مشترکین پستی این شرکت شانس دریافت یک تا ۱۰ دی وی دی اضافی را خواهند داشت. البته فقط مشترکین DVD Netflix قادر به دریافت آن خواهند بود. نتفلیکس گفته است که این یک پیشنهاد محدود است و مشترکین علاقه‌مند باید تا ۲۹ آگوست در dvd.netflix.com/FinaleSurprise ثبت نام کنند. این دی وی دی‌ها قرار است یک ماه بعد یعنی در تاریخ ۲۹ سپتامبر عرضه شوند.

همانطور که می‌دانید نتفلیکس در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد و کار خود را با فروش و اجاره DVD از طریق پستی شروع کرد. نتفلیکس در ۲۵ سال گذشته بیش از ۵.۲ میلیارد دی وی دی پست کرده و به ۴۰ میلیون نفر خدمات ارائه کرده است. این شرکت در سال ۲۰۰۷ سرویس استریم خود را راه‌اندازی کرد و در سال ۲۰۱۶، سرویس DVD-by-mail خود را به DVD.com تغییر نام داد.

نتفلیکس گفته است که به تلاش‌های خود برای سرمایه‌گذاری در طیف وسیعی از فیلم‌ها و شوهای تلویزیونی ادامه می‌دهد. بنابراین هر کسی با هر سلیقه و روحیه‌ای می‌تواند از این برنامه ها بهره ببرد.

طبق جدیدترین گزارش سه ماهه نتفلیکس، درآمدها، سودآوری و تعداد مشترکین پولی این شرکت افزایش یافته است. این اعداد فراتر از انتظارات کارشناسان بوده است. ممنوعیت اشتراک‌ گذاری حساب‌ها باعث شده تا ۵.۸ میلیون مشترک جدید به کاربران نتفلیکس اضافه شود. این شرکت قصد خود از این روش در همه کشورهای استفاده کند.

نتفلیکس از طرفی طرح پایه خود را متوقف کرده است اما کاربران می‌توانند از طرح استاندارد ۶.۹۹ دلاری با تبلیغات، طرح استاندارد ۱۵.۴۹ دلاری بدون تبلیغات یا طرح پریمیوم ۱۹.۹۹ دلاری استفاده کنند. طرح پایه دز حال حاضر فقط برای کاربرانی که هم‌اکنون در آن طرح هستند قابل دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید