تیک تاک صدای قابلیت متن به گفتار خود را تغییر داد - تکفارس 
تیک تاک صدای قابلیت متن به گفتار خود را تغییر داد - تکفارس 
تیک تاک صدای قابلیت متن به گفتار خود را تغییر داد - تکفارس 

تیک تاک صدای قابلیت متن به گفتار خود را تغییر داد

افشین نوری
۵ خرداد ۱۴۰۰ - 09:13
تیک تاک

تیک تاک صدای قابلیت متن به گفتار خود را تغییر داد. این تغییر بعد از آن اتفاق می‌افتد که یک هنرپیشه صدا ادعا کرده بود که این صدا متعلق به اوست و به‌خاطر عدم رضایتش به استفاده از آن در تیک تاک، این اپلیکیشن شکایت می‌کند.

صدای جدید تیک تاک کمی پرانرژی‌تر و ضربدار از صدای قبلی است و نسبت به آن، ویبراسیون متنوع‌تری ایجاد می‌کند. قابلیت متن به گفتار تیک تاک به کاربران اجازه می‌دهد تا متن خود را تایپ کرده و سپس آن را با صدای بلند روی ویدیوهایشان بخوانند و بعد از آن، صدای تیک تاک به‌عنوان گوینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط:

معرفی این صدا در واقع پاسخی است به شکایت بن استندینگ (Bev Standing) صداپیشه معروف که اوایل این ماه از شرکت ByteDance مالک تیک تاک شکایت کرده بود. استندینگ در شکایت خود ادعا کرده است که صدای قبلی قابلیت متن به گفتار تیک تاک صدای او بوده و او هرگز اجازه استفاده از آن را به تیک تاک نداده است. استندینگ گفته است که او قبلاً‌ صداهایی برای استفاده در ترجمه‌ها ضبط کرده است، اما استفاده از آن‌ها را به کسی یا شرکتی نداده است. تیک تاک هنوز درباره شکایت استندیگ یا صدای جدیدی که معرفی کرده اظهارنظری نکرده است، اما معرفی صدای جدید نشان می‌دهد که این شرکت موضوع شکایت استندینگ را جدی گرفته است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید