تیک تاک قابلیت جدیدی را برای ریمیکس ویدیوها ارائه کرد - تکفارس 
تیک تاک قابلیت جدیدی را برای ریمیکس ویدیوها ارائه کرد - تکفارس 

تیک تاک قابلیت جدیدی را برای ریمیکس ویدیوها ارائه کرد

مهدی حلوائی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:09
تیک تاک

تیک تاک امروز ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد که ویدیوهای دوئت را با فرمت صفحه‌ی سبز ترکیب کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از ویدیوهای دیگر در پس‌زمینه‌ی ویدیوهای خود استفاده کنند. حالا گزینه‌ی “دوئت صفحه سبز” به منوی گزینه‌های دوئت اضافه شده و همانند دیگر دوئت‌ها، سازنده‌ی ویدیوی اصلی در قسمت کپشن ویدیوی جدید قرار می‌گیرد.

این ویژگی جدید به افرادی که از گزینه‌ی صفحه‌ی سبز برای قراردادن تصویر در پس‌زمینه‌ی ویدیو و یا ویرایش ویدیو استفاده می‌کنند، کمک زیادی خواهد کرد. این قابلیت همچنین باعث می‌شود تا ویدیوهایی که در واکنش به ویدیویی دیگر هستند، نسبت به دوئت‌ها (ویدیوها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند) و استیچ‌ها (ویدوی اصلی چند ثانیه قبل از ویدیوی جدید پخش می‌شود) از نظر ظاهری یکپارچگی بیشتری پیدا کنند.

مطالب مرتبط:

دوئت صفحه سبز تیک تاک

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها قابلیت‌های شبیه به تیک‌ تاک را به اپلیکیشن خود اضافه کرده‌اند، تیک‌تاک نیز کماکان ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. قابلیت ریمیکس ویدیوهای رییلز به اینستاگرام اضافه شده، اسنپ مدعی شده است که اسپات‌لایت تنها ۲ ماه پس از عرضه به ۱۰۰ میلیون کاربر دست یافته، و یوتیوب نیز وعده داده است که به کاربرانی که از قابلیت یوتیوب شورتز استفاده کنند، هزینه‌ای را پرداخت خواهد کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.